شروع نمایش مستندی درباره فائزه هاشمی در گروه هنر و تجربه

به گزارش دور زمین، مستند مثل یک زن پرتره ای درباره زندگی فائزه هاشمی از فردا 15 دی ماه نمایش اش را در گروه سینمایی هنر و تجربه شروع می نماید.

شروع نمایش مستندی درباره فائزه هاشمی در گروه هنر و تجربه

مژگان اینالو با اعلام اینکه مستندش از اوایل شهریور ماه، مجوز نمایش داشته است، دلیل اصلی تاخیر در اکران این مستند را دوری از حاشیه ها دانست و در گفت وگوی کوتاه با خبرنگاران خبر اکران فیلمش را تایید کرد.

مثل یک زن مستند پرتره ای درباره زندگی فائزه هاشمی است.

سیاستمداری که به قول کارگردان این فیلم همیشه نامش با جلوت و جدال همراه است.

مژگان اینانلو در یاداشتی تاکید می نماید که سعی نموده به دور از جنجال این مستند را بسازد:این فیلم مستند کوشش می نماید تا زندگی یک سیاستمدار جنجالی را بدون جنجال به تصویر کشد، سیاستمداری که همیشه در جلوت و جدال دیده شده است اینجا در خلوت خانه و جمع خانواده اش دیده می گردد. کوشش نموده ام تا با نگاه جستجوگر و کنجکاو دوربین به دنبال شکار رفتارهایی باشم که می تواند کلید کشف شخصیت های سیاسی باشد .در این فیلم به دنبال جایگاه داغ نباشید ،فیلم شما را با او همسفر می نماید مانند یک دوست.

مژگان اینانلو که لیسانس تاریخ فوق لیسانس ادیان و عرفان از دانشگاه تهران را دارد،تاکنون 16 فیلم مستند را برای تلویزیون و سینما کارگردانی نموده است. مستندهایی چون زنان فرماندار که درباره زنانی که در سیستان و بلوچستان فرماندار شده اند؛حق ناحق بودن درباره تحمل مخالف و شیوه های گفت وگو؛آسمان امن است درباره فرزندان شهیدی که هویت خود را در جامعه پنهان می نمایند و از پدران خود گریزانند و ریشه در خویش که به دلتنگی های مهاجران افغانستانی مقیم ایران می پردازد.

مثل یک زن/ کارگردان و تهیه نماینده:مژگان ایلانلو -تدوین:فرید دغاغله- تصویر:جعفر موسوی،علی میرکریمی- صدا:میثم سبوحی-صداگذاری و میکس:مهرداد جلوخانی-اصلاح رنگ و نور:حمزه حردانی-تیتراژ و زیرنویس: سمیرا کاملی-

مراسم آیین دیدار با عوامل مستندمثل یک زن به کارگردانی مژگان اینانلو امروز جمعه 14 دی ساعت 18 در موزه سینما برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1457

به "شروع نمایش مستندی درباره فائزه هاشمی در گروه هنر و تجربه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع نمایش مستندی درباره فائزه هاشمی در گروه هنر و تجربه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید