آشپزخانه مادر تری در کاتا نوا پاتایا

به گزارش دور زمین، آشپزخانه‌ مادر تری در کاتا نوا، یکی از بهترین رستوران‌هایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور پاتایا طعم غذاهای آن را بچشید. در این مقاله شما را بیشت با این رستوران آشنا خواهیم کرد.

آشپزخانه مادر تری در کاتا نوا پاتایا

این رستوران تمام ویژگی‌های لازم برای صرف یک شام عاشقانه و افسانه‌ای را در تور پاتایا دارد. رستوران مادر تری مشرف بر پرتگاه دریای آندامان و ساحل ماسه‌های شنی در کاتا نوا رویال ویل است. محل فعلی این رستوران قبلا متعلق به خاندان سلطنتی تایلند بود.

غذاهای دریایی کبابی این رستوران محبوب‌ترین غذای این رستوران در تور پاتایا است. این رستوران 3 عامل فضا و موقعیت جغرافیایی، دکور زیبا و غذای خوب را باهم ترکیب کرده و حاصل آن یک رستوران بکر با غذاهای باکیفیت است. کاتا در 8 کیلومتری جنوب پاتونگ قرار گرفته است. چشم‌انداز بسیار زیبایی از پنجره‌ی رستوران پیش روی شما است و به‌خصوص غروب دل‌فریبی دارد. صاحب این رستوران یکی از معماران سرشناس تایلندی است و تمام هنر خود را به کار برده تا چنین مکان رویایی و مسحورکننده‌ای را در این مکان زیبا بسازد. به محض ورود به رستوران حس ظرافت و زیبایی که در فضا پخش شده است، به شما منتقل می‌شود. بیرون رستوران استخرهای سنگی و باغ‌های شگفت‌انگیزی وجود دارد و این زیبایی در کنار طنین موسیقی، تجربه‌ی شامی فوق‌العاده را برایتان به ارمغان خواهد آورد. 

گوشت گوساله‌های این رستوران در سسی مخصوص خوابانده شده و آرام پخته می‌شود و طعمی عالی دارد. ماهی‌های تن رستوران هم با پوره‌ی هویج، فلفل زرد سرخ‌شده و گوجه‌فرنگی گیلاسی سرو می‌شود. رستوران مادر تری از 7 صبح تا 11 شب، آماده پذیرایی از گردشگران تور پاتایا است.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3993

به "آشپزخانه مادر تری در کاتا نوا پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشپزخانه مادر تری در کاتا نوا پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید