شعله های آبی آتشفشان ایجن در اندونزی

به گزارش دور زمین، آتشفشان Kawah Ijen در جزیره جاوای اندونزی قرار گرفته است. ایجن یک دهانه آتشفشانی 20 کیلومتری است که چندین آتشفشان را در خود جای داده است. یکی از این آتشفشان‌ها، آتشفشان Kawah Ijen است که مقدار زیادی سولفور دارد. وقتی این ماده می‌سوزد شعله‌های آبی پدیدار می‌شوند. این مکان شب هنگام منظره‌ای شگفت‌انگیز به خود می‌گیرد.

شعله های آبی آتشفشان ایجن در اندونزی

اگر چه به خاطر وجود یک دریاچه اسیدی و سولفور سنگ شده در دهانه آتشفشان، محیط اطراف خشن و غیر دوستانه به نظر می‌آید، با این حال این ویژگی‌ها برای مردم محلی مفید و سودمند واقع شده‌اند. دهانه آتشفشان ایجن برای کشت قهوه استفاده می‌شود، چرا که خاک این منطقه فوق‌العاده حاصل‌خیز است. معدن سولفور این آتشفشان نیز مورد استخراج قرار می‌گیرد. این آتشفشان همچنین یکی از مناطق مورد علاقه توریست‌های تور اندونزی است.

تورهای متنوعی در این منطقه به توریست‌ها ارائه می‌شوند. این تورها مسافران تور اندونزی را به دیدن کشتزارهای قهوه عربیکا و آتشفشان‌ها می‌برند. در آنجا گردشگران می‌توانند شعله‌های آبی ناشی از سولفور را دیده و از طبیعت بکر و دست نخورده محیط لذت ببرند. هر زمانی از سال برای بازدید از این آتشفشان مناسب است. برای رفتن به این منطقه، شما باید خود را به اردوگاه Bumi Perkemahan Paltuding برسانید. وسایل حمل و نقل عمومی از شهرهای Surabaya و Bondowoso شما را به این اردوگاه می‌برند.

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2930

به "شعله های آبی آتشفشان ایجن در اندونزی" امتیاز دهید

3 کاربر به "شعله های آبی آتشفشان ایجن در اندونزی" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعله های آبی آتشفشان ایجن در اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید