آب و هوای میلان ایتالیا (بهترین زمان برای سفر به میلان)

به گزارش دور زمین، اگر در برنامه سفرتان دنبال آب و هوای میلان و بهترین زمان برای سفر به میلان هستید در ادامه با ما همراه باشید.

آب و هوای میلان ایتالیا (بهترین زمان برای سفر به میلان)

می‌توانید خط علاقه‌مندان به مد و لباس را دنبال کنید و در بهار یا پاییز به تور میلان بروید، زمانی که هفته طراحی و هفته مد به ترتیب برگزار می‌شوند. برخلاف تابستان که در آن هوا حسابی شرجی شده و پشه‌ها برای ضیافتشان بیرون می‌آیند، بهار و پاییز روزهایی آفتابی و روشن را بدون گرما و رطوبت فوق‌العاده بالا به مسافران تور ایتالیا هدیه می‌دهند و موقعیتی عالی برای گشت و گذار در شهر با پای پیاده، دیدن جاذبه‌ها و لذت بردن از نشستن در صندلی‌های کنار پیاده‌رو رستوران‌ها فراهم می‌کنند. همیشه احتمال بارش باران در این شهر وجود دارد اما مانند لندن این شهر هم جذابیت خاص خودش را در روزهای بارانی دارد. زمستان‌ها معمولا مه‌آلود و خاکستری هستند، اما هوا خیلی سرد نیست و در نتیجه زمانی خوب برای فراموش کردن زمان در میان بی‌شمار موزه، گالری و کافه‌های دنج شهر وجود دارد.

آب و هوای میلان در فصل‌های مختلف

با این که همیشه احتمال بارش باران وجود دارد، اما بهار در این شهر به طور کلی معتدل و دلپذیر است. وقتی آفتاب می‌زند، شهر درخششی گرم به خود می‌گیرد، با تشعشعاتی که جزئیات طراحی‌ها و تزئینات منحصربه‌فرد ساختمان‌ها را نمایان می‌کنند. هر آوریل شهر میزبان هفته طراحی میلان است؛ یک رویداد طراحی خیلی بزرگ که بر آینده طراحی مبلمان تمرکز دارد. اگر مشکلی با انبوه جمعیت ندارید، این ماه زمانی عالی برای رفتن به تور میلان است.

تابستان که از راه برسد، این شهرِ اسیر خشکی و دور از آب، حسابی گرم و شرجی می‌شود. اگر وسعشان برسد، بسیاری از میلانی‌ها به سمت دریاچه‌ها، کوهستان‌ها و مناطق ساحلی رهسپار می‌شوند. شهر در اوایل تابستان همچنان شلوغ و پر جنب و جوش است، به واسطه هفته مد مردان که هر سال در جولای برگزار می‌شود. در این وقت از سال، همچنین اجراهای بزرگ موسیقی و فستیوال‌های مختلف در جای‌جای شهر برگزار می‌شوند (به خصوص در استادیوم سن سیرو). اگر در تابستان به تور میلان می‌روید، توجه داشته باشید که شهر در ماه آگوست تقریبا تعطیل شده و حال و هوای شهر ارواح را پیدا می‌کند.

میلان در سپتامبر حسابی سرزنده می‌شود، به لطف گالری‌ها و موزه‌هایی که نمایشگاه‌های جدیدشان را به راه انداخته و البته هفته مد زنان که بدون شک بزرگترین رویداد مد شهر به حساب می‌آید. این هفته مد هر سال در نیمه دوم ماه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به سرعت، اوایل سپتامبر به تور میلان می‌آیند تا بزرگترین مسابقات فرمول وان ایتالیا را ببینند. این مسابقات در شهر کوچک مونزا در 15 کیلومتری شمال شرق میلان برگزار می‌شود.

با وجود تاریکی آسمان، در زمستان‌های این شهر همچنان نقطه‌های روشنی پیدا می‌شوند. در دسامبر فصل جدید اپرا شروع شده و بازارهای کریسمسی در اطراف دومو برپا می‌شوند. هفته‌های مد مردان و زنان به ترتیب در ژانویه و فوریه برگزار می‌شوند. در طول این ماه‌ها این شهر اغلب با غبار و مه پوشیده می‌شود. البته نکته مثبت این وضعیت این است که شما تقریبا تمام جاذبه‌ها را برای خودتان دارید.

انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3498

به "آب و هوای میلان ایتالیا (بهترین زمان برای سفر به میلان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب و هوای میلان ایتالیا (بهترین زمان برای سفر به میلان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید