یک شب در شانگهای در تور چین

به گزارش دور زمین، شانگهای، شب هنگام به یکی از هیجان‌انگیزترین متروپولیس‌های دنیا تبدیل می‌شود. بازدید شما از شانگهای در مدت تور چین بدون انجام فعالیت‌های شبانه شانگهای تکمیل نمی‌شود. در این مطلب ما 10 فعالیتی را که شما نباید تجربه آنها را به هیچ عنوان در شب‌های رنگارنگ شانگهای از دست بدهید، آماده کرده‌ایم.

یک شب در شانگهای در تور چین

1. در امتداد منطقه Bund قدم بزنید

در هنگام غروب‌ها Bund به شکل فوق‌العاده چشمگیری با چراغ‌های رنگی روشن می‌شود. ساختمان‌های تاریخی مربوط به دوره استعماری در این منطقه شب‌ها فوق‌العاده دلفریب می‌شوند. در آن سوی رودخانه Huangpu تعداد زیادی آسمان‌خراش وجود دارد، شامل برج مروارید شرقی شانگهای، که چراغ‌هایش مدام تغییر رنگ می‌دهند. تعداد زیادی قایق در رودخانه در تردد هستند و آن‌ها نیز چراغانی شده‌اند. یک راه خیلی دلپذیر برای گذراندن یک بعد از ظهر در تور چین در شانگهای، قدم زدن در این منطقه و لذت بردن از افق رنگارنگ شانگهای است.

2. در امتداد رودخانه Huangpu قایق سواری کنید

رودخانه Huangpu، شهر شانگهای را به دو قسمت تقسیم می‌کند: منطقه Pudong (ساحل شرقی) و منطقه Puxi (ساحل غربی). بهترین راه برای دیدن افق شانگهای در طول شب که به شکل زیبایی رنگارنگ می‌شود سوار شدن بر قایق در طول رودخانه Huangpu است. در تور چین می‌توانید انواع مختلف این سواری‌ها را امتحان کنید؛ از سواری‌های 30 دقیقه‌ای تا سواری‌های 3 ساعت و نیمه بر روی رودخانه وجود دارد. از روی قایق می‌توانید تضاد زیبای بین ساختمان‌های اروپایی کلاسیک و آسمان‌خراش‌های مدرن سر به فلک کشیده که در دو طرف رودخانه قرار دارند را ببینید.

3. یک نمایش آکروباتیک ببینید

یکی از فعالیت‌های محبوب در شب در شانگهای برای گردشگران تور چین دیدن نمایش‌های آکروباتیک است. نمایش‌های متعددی در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شوند؛ از آن جمله می‌توان سیرک جهانی شانگهای، تئاتر مرکزی و تئاتر بزرگ Huxi را نام برد. در این نمایش‌ها حرکات آکروباتیک مختلفی مانند حرکات آکروباتیک در هوا و حفظ تعادل بر روی طناب انجام می‌شود. این حرکات سرگرم‌کننده، یک شب عالی در شانگهای برای شما فراهم می‌کنند.

4. در جاده Nanjing قدم زده و خرید کنید

جاده Nanjing شلوغ‌ترین خیابان خرید در شانگهای بوده و پر شده است با مجتمع‌های خرید بزرگ، مغازه‌های با برندهای قدیمی و غذاخوری‌های سنتی. وقتی شب فرا می‌رسد این خیابان روشن شده و پر می‌شود از خریداران و توریست‌های تور چین. چه برای قدم زدن در میان زرق و برق شانگهای به این خیابان بروید یا برای خرید و یا خوردن یک وعده عالی در رستوران، این مکان یک مکان عالی برای گذراندن بعد از ظهر در شانگهای است.

5. شانگهای را از بالای برج مرکز تجارت جهانی ببینید

برج مرکز تجارت جهانی شانگهای در منطقه Pudong، آن سوی رودخانه Huangpu قرار گرفته است. این برج یکی از بهترین مکان‌های بازدید منظره شب هنگام‌های شانگهای در تور چین است. سه سکوی تماشای منظره در طبقات 94، 97 و 100 قرار دارد. سکوی طبقه صدم توصیه می‌شود چرا که 55 متر طول دارد و دارای یک پیاده‌روی شیشه‌ای است که می‌توانید از روی آن منظره زیر پایتان را تماشا کنید.

6. در Xintiandi یک نوشیدنی محلی بخورید

منطقه Xintiandi خانه‌های سنگی با طراحی Shikumen داشته و تعداد زیادی رستوران و نوشیدنی فروشی غربی دارد. این منطقه شب‌ها زمانی که غروب تمام شده و چراغ‌های خیابان روشن می‌شود، خیلی دوست داشتنی می‌شود. این منطقه به شکلی کامل، تاریخ، فرهنگ و البته فرصتی عالی برای لذت بردن از خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های ویژه شانگهای را ترکیب کرده است. در این بخش شانگهای شما می‌توانید تجربه‌ای اروپایی داشته و تعداد زیادی خارجیان حاضر در شانگهای را ببینید.

7. در خیابان‌های اطراف Tianzifang بچرخید

منطقه Tianzifang که در منطقه مستعمراتی فرانسوی پنهان شده است مطمئنا ارزش بازدید در تور چین را دارد. این منطقه به خاطر ساختمان‌های سنتی سبک Shikumen و کوچه‌های باریکش منطقه‌ای منحصر به فرد در شانگهای است. کوچه‌های هزارتو مانند این منطقه با تعداد زیادی مغازه‌های فروش سوغاتی، فروشگاه‌های لباس و گالری و صنایع دستی پر شده‌اند. گشتن در این خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده باعث می‌شود در شهر شلوغ و پر هیاهوی شانگهای لحظه‌ای در آرامش کامل روزی خوب را به پایان ببرید. در این منطقه می‌توانید هنر و فرهنگ شهر را جذب کنید.

8. خوراکی‌های خوشمزه محلی را امتحان کنید

معبد خدای شهر، یک معبد تائوئیستی است که نزدیک باغ یو در شهر قدیمی شانگهای قرار گرفته است. منطقه اطراف معبد برای معماری سنتی چینی و خوراکی متنوع محلی بسیار مشهور است. در جنگل بتونی شانگهای این منطقه با معبدها، عمارت‌های تابستانی، سالن‌ها و فانوس‌های آویزان تجربه‌ای منحصر به فرد برای شما خواهد بود. در این منطقه می‌توانید همچنین تعداد زیادی مغازه پیدا کنید که در آن‌ها صنایع دستی، وسایل بدلی و هنرهای مردمی به فروش می‌رسند.

9. شانگهای قدیم را در خیابان قدیمی این شهر تجربه کنید

خیابان قدیمی شانگهای، یا به طور رسمی جاده Fangbang یک مکان عالی برای دیدن شانگهای قدیمی است. بسیاری از این ساختمان‌ها به سلسله‌های مینگ و کینگ بر می‌گردند. تعداد زیادی رستوران سنتی و چایخانه‌هایی که تاریخشان به قرن‌ها قبل می‌رسد در این خیابان وجود دارند. در تور چین در این خیابان‌ها قدم زده، در یک چایخانه یک چای بنوشید و تاریخ و فرهنگ شانگهای قدیمی را احساس کنید.

10. در دره شادی شانگهای تفریح کنید

اگر با بچه‌ها به تور چین رفته‌اید می‌توانید چند ساعت را در دره شادی شانگهای سپری کنید. 20 امکان تفریحی و حدود 10 نمایش شبانه، شب هنگام‌ها در این پارک ارائه می‌شوند. برنامه شبانه در 5.30 شروع شده و 100 یوان برای هر نفر هزینه دارد.

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2909

به "یک شب در شانگهای در تور چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شب در شانگهای در تور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید