نکاتی در مورد سفر به پوکت

به گزارش دور زمین، جزیره پوکت دارای جاذبه‌های فراوانی بوده که باعث شده گردشگران زیادی برای بازدید از سواحل آبی، شنا در آب‌‌های فیروزه‌ای و شرکت در تفریحات آبی مهیج به جزیره پوکت سفر می‌کنند.

نکاتی در مورد سفر به پوکت

اگر به دنبال استفاده از امکانات تفریحی در پوکت هستید بهتر است زمان خود را در ساحل پاتونگ سپری نمایید. اگر به دنبال یک محیط آرام برای استراحت هستید بهتر است به سواحل پوکت سری بزنید. پوکت در بین گردشگران بسیار محبوب بوده و پرگردشگر است، بنابراین پیدا کردن مکانی خلوت در سواحل پوکت کمی سخت است. اگر به دنبال نقاطی خلوت و آرام هستید به شما توصیه می‌کنیم به سواحل شمالی پوکت بروید.

پوکت یک مقصد توریستی بوده که همین باعث شده کلاهبرداری در آن زیاد دیده شود. هنگام کرایه وسایل نقلیه مانند موتورسیکلت و یا جت اسکی حتما از سالم بودن آن اطمینان حاصل فرمایید. اگر وسیله‌ای که اجاره کرده‌اید خط و یا خشی دارد قبل از سوار شدن حتما از آن عکس گرفته و به عنوان سند نگهداری کنید چرا که برخی از اجاره‌دهندگان این وسایل سعی خواهند کرد از شما خسارت بگیرند. ممکن است اگر این پول را پرداخت نکنید شما را تهدید کنند که پلیس را خبر خواهند کرد این عکس‌ها سند خوبی برای شما خواهند بود.

سواحل تایلند معمولا غریق نجات ندارند، پس در تور پوکت در زمان شنا باید خیلی مراقب خود باشید و اقدامات لازم را انجام بدهید. ممکن است هنگام غواصی و شنا و یا آب بازی با دوستان حواستان پرت بشود و این می‌تواند دردسر ساز بشود. زیاد از ساحل دور نشده و شب‌ها موقع شنا خیلی احتیاط کرده و در جایی شنا کنید که بقیه در آن در حال شنا هستند.

چانه زدن خود را قبل از سفر تقویت کرده چرا که برای هر خریدی در تایلند می‌توانید چانه بزنید. در مورد قیمت برخی از تورها هم اگر اصرار کنید، حتما به شما تخفیف خواهند داد.

انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 360

به "نکاتی در مورد سفر به پوکت" امتیاز دهید

1 کاربر به "نکاتی در مورد سفر به پوکت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی در مورد سفر به پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید