نکات سفر به تایلند

به گزارش دور زمین، تایلند  کشوری با جنگل‌های باشکوه، سواحل زیبا  و آفتابی، غواصی‌ در آب‌های زلال، غذاهای خوشمزه خیابانی و هزینه پایین سفر یکی از بهترین مقاصد گردشگری در بین گردشگران است.

نکات سفر به تایلند

در این کشور هر نوع اقامتگاهی می توان پیدا کرد، از اقامتگاه‌های ارزان قیمت تا هتل‌های باشکوه چند هزار دلاری. کشوری که راحت می‌توانید گشت و گذار کرده و در هر گوشه آن مکانی دیدنی وجود دارد که با پای پیاده بهتر است همه جای آن را بگردید. در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و شناخته شده هستند.

بانکوک را بگردید: بانکوک قلب کشور و پایتخت آن و مکانی است که حتما باید مشاهده نمایید. خیلی‌ها در ابتدای سفر از این شهر خوششان نمی‌آید اما با گذر زمان همین که کمی بیشتر این شهر را ببینید، عاشق آن خواهید شد. در چیانگ مای ماجراجویی کنید: چیانگ مای یکی از قدیمی ترین شهرهای تایلند و مملو از پرستشگاه های مختلف است که توسط جنگل‌ها احاطه شده است. بازار شب چیانگ مای بهترین جا برای خرید وسایل مورد نیاز و دوست داشتنی تایلند با کمترین قیمت است. این بازار را از دست ندهید. از پارک‌های ملی دیدن کنید: پارک ملی خاو یای که 2.5 ساعت از شمال بانکوک فاصله دارد، بهترین مکان برای پیاده‌روی، شنا و دیدن فیل‌های وحشی می‌باشد و اصلا هم شلوغ نمی‌باشد. آیوتاها را از دست ندهید: بازدید از آیوتاها در هنگام سفر از بانکوک به چیانگ مای سفری بی‌نظیر در تور تایلند است که در این مکان، اطلاعات بسیاری از گذشته‌ی تایلند و زندگی روستایی آن بدست می آورید. بهترین جزایر تایلند را ببینید: تایلند جزایر متعددی دارد. تعدادی از آن‌ها پیشرفت بسیاری کرده‌اند و تعدادی فقط یک اقامتگاه ییلاقی دارند. بعضی از بهترین جزایر تایلند، کوتاروآتو، کولانتا، کوچانگ، کوتاو، کوجوم، جزایر سیمیلیان و کو ساموی هستند.

انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 376

به "نکات سفر به تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "نکات سفر به تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات سفر به تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید