مهمترین شهرهای تایلند

به گزارش دور زمین، کشور تایلند با شهرهای مهمی که دارد در لیست سفر بسیاری از گردشگر ان تور تایلند قرار دارد. در این مقاله شما را با مهم‌ترین شهرهای توریستی کشور تایلند اشنا خواهیم کرد.

مهمترین شهرهای تایلند

شهر کرابی تایلند

شهر کرابی یکی از زیباترین شهرهای توریستی کشور تایلند است. شهر کرابی در سال‌های اخیر و با لنگر انداختن کشتی‌های تفریحی، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی تایلند تبدیل شده. توریست‌های تور تایلند بیشتر به خاطر مردم صمیمی، غذاهای خوشمزه محلی، میوه‌های خوشمزه محلی، سواحل زیبا و شلوغ نبودن این شهر لذت می‌برند.

شهر پاتایا تایلند

پاتایا (Pattaya) شهری ساحلی و زیبا در کشور تایلند است و در فاصله 165 کیلومتری جنوب شرقی شهر بانکوک قرار گرفته است. تاریخچه این شهر به سال 1960 میلادی بازمی‌گردد. قبل از این زمان این شهری چیزی بیش از یک دهکده ماهیگیری نبود تا زمانیکه جنگ ویتنام بین آمریکا و ویتنام آغاز شد. ارتش آمریکا برای استفاده لجستیک جنگ و ایجاد پایگاه نزدیک این شهر فرودگاهی ساخت و این شهر برای افراد فقیر تایلندی به محلی برای بدست آوردن کسب و کار تبدیل گردید. در واقع صنعت گردشگری در این شهر از آن تاریخ در پاتایا رشد کرد. در تور تایلند در هر یک از شهرهای این کشور با جاذبه‌هایی روبرو خواهد شد که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

شهر بانکوک تایلند

شهر بانکوک (Bangkok)، توریستی‌ترین شهر کشور تایلند می‌باشد که در کرانه خاوری رود چائو فرایا در نزدیکی خلیج این کور قرار دارد. بانکوک که به معنی شهر فرشته می‌باشد در سال 1782 به دستور شاه رامای اول به عنوان پایتخت بنا گردید و اکنون به کلان شهری بزرگ تبدیل شده است.

از دلایلی که گردشگران تور تایلند شهر بانکوک را برای سفر انتخاب می‌کنند، شهر بانکوک است که مانند سایر شهرهای بزرگ و مدرن دنیا به داشتن ساختمانهای عظیم، هتلهای بسیار مجلل، مراکز خرید و فرودگاهی مدرن معروف مدرن شده است.

شهر پوکت تایلند

شهر پوکت با نام مروارید دریای آندامان نیز شناخته می شود و به سبب سواحل زیبای خود و غواصی در آب های شفاف آن شهرت دارد. بیش از نیمی از این جزیره را جنگل فرا گرفته و از شمال تا جنوب آن کوه هایی کشیده شده اند. نام پوکت از واژه ای مالزیایی به معنای کوه یا تپه گرفته شده زیرا از دور به این شکل به نظر می رسد. پوکت بزرگترین جزیره تایلند و مهم ترین استراحتگاه برای تعطیلات در تایلند و آسیا می‌باشد. در شمال این جزیره فرودگاه بین‌المللی قرار گرفته است که دسترسی به آن را ممکن ساخته است.

شهر چیانگ مای تایلند

بزرگترین شهر تاریخی کشور تایلند چیانگ مای است. این شهر با بازار‌های غذا، معابد زیبا و مناظر عالی یکی از بهترین شهرهایی است که به شما توصیه می‌کنیم آن را برای سفر انتخاب نمایید. انواع غذاهای خوشمزه غربی، کافه‌ها و انواع نوشیدنی‌ها در سراسر این شهر به چشم می‌خورند. با‌این‌حال شهر حال سنتی و قدیمی خود را دارد و شما بی‌تردید شیفته‌ این ناحیه خواهید شد.

انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2712

به "مهمترین شهرهای تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "مهمترین شهرهای تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین شهرهای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید