همه چیز درباره سفر به کرابی

به گزارش دور زمین، کرابی از زیباترین شهرهای کشور تایلند است که بسیار دیدنی و جذاب است که یکی از دلایلی که باعث محبوبیت آن در بین گردشگران شده است، طبیعت زیبا و رویایی آن می‌باشد. 

همه چیز درباره سفر به کرابی

وجود 130 جزیره بزرگ و کوچک در کرابی بر جاذبه های این منطقه افزوده و این منطقه دارای سواحل ماسه‌ای سفید و صخره‌های زیبا و انواع گیاهان و جانوران می‌باشد. شهر کرابی در جنوب کشور تایلند قرار گرفته است. شهر کرابی در بین دو جزیره معروف پوکت و در دریای آندمان و سامویی قرار دارد. منطقه کرابی به عنوان یکی از بهترین سواحل جنوب شرق آسیا شناخته شده است. کرابی در جنوب تایلند و در امتداد ساحل دریای آندمان قرار گرفته و رود خانه ی کرابی از درون آن گذشته و به دریا سرازیر می‌شود.

بهترین زمان برای سفر به شهر کرابی ماه‌های دسامبر تا مارس می‌باشد. برای سفر به این شهر سفر هوایی از طریق فرودگاه بانکوک بهترین گزینه به شمار می‌رود. فرودگاه کرابی پروازهای مستقیمی به شهرهای گوناگون داشته و در فصل‌های شلوغ تنها به پوکت، سامویی و بانکوک پرواز دارد.

قایق سواری در سواحل دریا، دیدن طبیعت وحشی و پارک ملی، چشمه‌های آب گرم و سرد، تپه Kanab Nam گورستان حلزون (Susaan Hoi) ، معبد ببر، معبد و موزه ی Klong Tom و غار هوآلوک از جاذبه‌های گردشگری شهر کرابی برای بازدید هستند.

یکی از تجربه‌های عالی تور کرابی خرید سوغاتی بوده که در این شهر می‌توانید ماهی خشک شده، میگو خشک شده، و قالیچه های کوچک ساخته شده از کاج پیچی را به عنوان سوغاتی خریداری نمایید. مهم‌ترین غذای سنتی در کرابی بال صدف می‌باشد. به دلیل قرار گرفتن در کنار دریا، انواع غذاهای دریایی به شکل های گوناگون برای سرو وجود دارد.

انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 359

به "همه چیز درباره سفر به کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره سفر به کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید