سفر با تور پاتایا

به گزارش دور زمین، تور پاتایا یکی از مقاصد محبوب در بین گردشگران ایرانی است. پاتایا همیشه یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری ایرانیان در نوروز و تابستان و سایر تعطیلات به این شهر ساحلی سفر می‌کنند.

سفر با تور پاتایا

با هواپیما نمی توانید مستقیما به پاتایا بروید. باید ابتدا به بانکوک بروید و بعد از آن باید به صورت زمینی به این شهر سفر کنید. البته گاهی گردشگران تور تایلند ابتدا به پوکت سفر می‌کنند چرا که از بانکوک به صرفه تر و راحت تر است. قیمت بلیط هواپیما به مقصد بانکوک، بسته به زمانی که می خواهید با تور پاتایا همراه شوید و کلاس پروازی از حدود 500 هزار تومان برای رفت و برگشت آغاز می شود.

پیاده‌روی در سواحل زیبای این شهر، مانند ساحل جامتین پاتایا، یکی از جذاب ترین تجربه ها در این شهر است، از یک طرف، می توانید در دهکده فیل های این شهر، به فیل سواری بپردازید.فستیوال های جالبی که در پاتایا برگزار می شود یکی از بهانه های مردم برای بازدید از این شهر هیجان بخش می‌باشد و در پایان، ماجراجویی بازدید از باغ وحش پاتایا، یکی دیگر از دلایلی ست که مردم ایران و بسیاری از کشورها، تور پاتایا را برای مسافرت خود انتخاب می‌کنند.

برای اقامت در تور پاتایا می‌توانید در هتل لوکس و 5 ستاره رویال کلیف بیچ پاتایا (Royal Cliff Beach) اقامت کنید. این هتل از بهترین اقامتگاه هایی ست که می توانید برای سفرتان به پاتایا انتخاب کنید. هتلی که تا شهر بانکوک، فقط 145 کیلومتر فاصله دارد و حدودا پنج کیلومتر نیز با میانه شهر پاتایا باید طی کنید.

انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 380

به "سفر با تور پاتایا" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر با تور پاتایا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با تور پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید