راهنمای سفر به بانکوک

به گزارش دور زمین، شهر بانکوک یکی از بهترین شهرهای کشور تایلند برای کوله‌گردان به شمار می‌رود. شهر بانکوک با تنوع غذایی و قیمت های ارزانی که دارد یک مقصد عالی برای زندگی و کار به شمار می‌رود.

راهنمای سفر به بانکوک

در شهر بانکوک می‌توانید اینترنت پرسرعت رایگان را در بسیاری از نقاط شهردر اختیار داشته باشید. سرعت متوسط اینترنت در شهر بانکوک بین 10 تا 15 Mbps بود.

یکی دیگر از دلایلی که می‌توانید برای کار و زندگی با تور بانکوک همراه شوید قیمت غذاهای تایلندی است. وجود تنوع غذایی بسیار زیاد و ارزان بودن آن باعث می‌شود که مسافران شهر بانکوک تا می‌توانند، بخورند. با هزینه کمتر از 2 دلار، یک غذای خوب نوش جان نمایید و این قیمت وقتی به محله های پایین‌تر بروید، کمتر نیز می‌شود. فکر هم نکنید کیفیت غذا در قیمت‌های پایین رعایت نشده است بلکه در این شهر کیفیت غذایی در رستوران های کوچک و بزرگ بیش از هر چیزی اهمیت خواهد داشت. در گوشه و کنار بانکوک انواع سوپرمارکت های بزرگ مانند Tesco Lotus ، favorite و Big C وجود دارند که برای تهیه مایحتاج اساسی بسیار مناسب هستند. 

 شما در همه جای شهر انواع کافه‌های خیابانی یا کافه های شیک مشاهده خواهید کرد، یک فنجان قهوه در کافه های خیابانی حدود 1 دلار و در کافی‌شاپ‌ها حدود 1.5 دلار هزینه دارند. آیس‌تی‌های مشهور تایلندی کمی ارزان هستند و گزینه خوبی برای سرحال شدن به شمار می‌روند.

قانونی در تایلند وجود دارد که به visa runs شهرت دارد و شما با پایان ویزای خود می‌توانید به یکی از کشورهای نزدیک همسایه بروید و سپس با ویزای جدید وارد تایلند بشوید. بنابراین توصیه ما دریافت یک ویزای 2 ماهه از سفارت تایلند می‌باشد که قیمت آن در حدود 55 دلار می‌باشد. در بانکوک می توانید ویزای خود را یک ماه دیگر نیز با پرداخت هزینه تمدید نمایید. به این ترتیب شما در مجموع یک اقامت 90 روزه خواهید داشت.

انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 355

به "راهنمای سفر به بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید