راهنمای خرید در سنگاپور

به گزارش دور زمین، اگر خرید کردن را دوست دارید، برای یک بار در طول زندگیتان هم که شده، باید به تور سنگاپور بروید. با داشتن صدها مرکز خرید و مال، سنگاپور یکی از پر جنب‌وجوش‌ترین و جذاب‌ترین قطب‌های خرید در آسیا است. سنگاپور بهشت خرید برای میلیون‌ها گردشگری است که نه فقط برای دیدن جاذبه‌های این کشور دیدنی، بلکه برای خرید بهترین و جذاب‌ترین لباس‌ها، پوشیدنی‌ها و دیگر کالاها به این سفر می‌آیند. با راهنمای خرید در سنگاپور همراه ما باشید.

راهنمای خرید در سنگاپور

سنگاپور با داشتن تعداد زیادی فروشگاه‌های برندهای معروف بین‌المللی، طرفداران آن‌ها را راضی و خوشنود به خانه بر می‌گرداند، اما در همین حال آن دسته از مشتریانی را که به قیمت‌ها حساسیت بیشتری دارند و دوست دارند همیشه با تخفیف‌های خوب خرید کنند را هم فراموش نمی‌کند. در سنگاپور کالای تخفیفی و مقرون به صرفه، مترادف با از مد افتاده و بی‌کیفیت نیست. خریداران در این کشور می‌توانند هر آن چیزی را که علاقه دارند بخرند را بر اساس نیازشان، سلیقه‌شان و البته جیب‌شان به راحتی پیدا کنند.

قبل از هر چیزی به سراغ بهترین زمان برای خرید در سنگاپور برویم. هر کسی که خون یک خریدار در رگ‌هایش جریان دارد و غریضه‌ای عالی در گرفتن تخفیف‌های خوب دارد، منتظر فروش بزرگ سنگاپور (Great Singapore Sale) می‌ماند. با تخفیف‌هایی که تا 70 درصد هم پیش می‌روند و ساعت‌های کاری بیشتر فروشگاه‌های اوتلت و مجتمع‌های خرید، این فروش بزرگ سالانه، مسافران را از سراسر دنیا به تور سنگاپور می‌کشاند.

با وجود مال‌ها و مجتمع‌هایی که در دو طرف این بلوار زیبا به خط شده‌اند، جاده باغ (Orchard Road) بهشت خریداران است. از یک راهنمای گردشگری سنگاپور در مورد تاریخ خرید در این خیابان بپرسید و او به شما Tang Plaza را نشان می‌دهد که در سال 1934 تاسیس شده است. مرکز خرید Knightsbridge در هتل 5 ستاره Grand Park Orchard، یک مجتمع چهار طبقه‌ی پر از فروشگاه است و از برندهای مشهور جهانی مانند Abercrombie & Fitch تا فروشگاه فوق‌العاده بزرگ برند Topshop و بوتیک‌های فروش کفش‌ها، ساعت‌ها و لباس‌های عالی را در خود جای داده است.

مرکز تجاری ION Orchard یکی دیگر از مجتمع‌هایی است که در تور سنگاپور فرصت بازدید از آن را نباید به هیچ عنوان از دست بدهید. این مال 66 هزار متر مربعی و 8 طبقه، نمای بیرونی جذاب و آینده‌نگرانه‌ای دارد؛ واضح است که این فضا برای این که معروف‌ترین برندهای دنیا، مهم‌ترین و اصلی‌ترین فروشگاه‌هایشان را در آن باز کنند کافی است. برخی از این برندها مانند پرادا و Sephora، بزرگترین فروشگاه‌های خود در آسیا را در این مجتمع تاسیس کرده‌اند. این مال تنها برای طرفداران برندهای لوکس ساخته نشده؛ در این مجتمع می‌توانید تعداد زیادی فروشگاه‌های برندهای خیابانی و محلی و همچنین گزینه‌های فراوانی برای خوردن یک وعده غذای عالی را پیدا کنید.

اگر عاشق خرید هستید احتمالا با یک چالش واقعی در تور سنگاپور مواجه خواهید شد، چرا که لیست مال‌های جاده Orchard تمامی ندارد. مال 313@Somerset و مجتمع خرید Orchard Central با طراحی خاص و جذابش، خریداران و بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود جذب می‌کنند. فروشگاه‌های چند بخشی ژاپنی مانند Takashimaya و Isetan نیز محلی عالی برای پیدا کردن برندهای معروف و با کیفیت هستند.

در سنگاپور در همه جا می‌توانید مال‌ها و مجتمع‌های خرید را پیدا کنید. منطقه Marina Bay، به سرعت به نمادی مهم برای شهر تبدیل شد و سنگاپور را به همه دنیا معرفی کرد؛ این منطقه نیز مکانی عالی برای خرید در سنگاپور است. مرکز خرید Raffles City نه تنها برندهای معروف دنیا را در خود جای داده، بلکه برندها و فروشگاه‌های معمولی‌تر و گاه عجیب و غریب را هم میزبانی می‌کند. مال بزرگ و باشکوه Suntec City برای فواره ثروتش معروف است؛ این فواره بزرگترین فواره روی زمین بوده و در کتاب رکوردهای گینس نیز ثبت شده است. مجتمع‌های تجاری زیادی در گوشه گوشه شهر و حتی مناطق حومه‌ای‌تر وجود دارند و به راحتی از طریق وسایل حمل و نقل عمومی در دسترس هستند. در این مال‌ها می‌توانید کالاهایی مقرون به صرفه و ارزان را در میان دنیایی بی‌نهایت و رنگارنگ از مغازه‌هایی با نام‌های شناخته شده گرفته تا خرده‌فروشی‌هایی که کالاهای منحصر به فرد و مختص خودشان را می‌فروشند پیدا کنید. بزرگترین مجتمع تجاری سنگاپور یعنی VivoCity در HarbourFront نیز محلی عالی برای توقف قبل از رفتن به جزیره تفریحی Sentosa است.

جدا از مال‌ها و برندهای معروف، خرید محصولات سنتی و صنایع دستی نیز در سنگاپور طرفداران بسیاری دارد. ملیت‌های مختلفی که سنگاپور را خانه خود کرده‌اند، دنیایی جدید پیش روی دوستداران خرید قرار داده‌اند. سر زدن به خیابان Bugis، خیابان عرب‌ها، محله چینی‌ها و محله پر جنب و جوش هند کوچک، برای آن‌هایی که می‌خواهند در تور سنگاپور تجربه خرید خود را کامل کنند از واجبات سفر خواهد بود. در این بازارها می‌توانید تا توان دارید چانه بزنید و چمدان‌های خود را با صنایع دستی، پارچه‌ها و لباس‌هایی که تنها در این منطقه از دنیا پیدا می‌شوند پر کنید. مرکز Mustafa یک اشاره ویژه می‌خواهد؛ در این فروشگاه چند بخشی 24 ساعته، می‌توانید انواع و اقسام کالاها، از محصولات الکترونیکی، جواهرات و لباس تا خوراکی‌های خوشمزه را با قیمت‌هایی فوق‌العاده ارزان و مقرون به صرفه بخرید. سر زدن به بازار دست‌دوم فروش‌های سنگاپور هم می‌تواند تجربه مفرحی برایتان باشد. خدا می‌داند چه گنج دست دومی را می‌توانید در این بازارها کشف کنید.

انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4325

به "راهنمای خرید در سنگاپور" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای خرید در سنگاپور" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید