خانه مسافرها در همدان ساماندهی می شوند

به گزارش دور زمین، سرپرست فرمانداری همدان در جلسه ستاد تسهیلاد نوروزی این شهرستان گفت : افرادی که قصد دارند در تعطیلات نوروز خانه های خود را به مسافران اجاره دهند باید در سامانه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نام نویسی نمایند .

خانه مسافرها در همدان ساماندهی می شوند

به گزارش خبرنگار از ، حسین افشاری، سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه تنها مالکان می توانند خانه های خود را در اختیار مسافران قرار دهند اضافه نمود :نیروی انتظامی هم باید این مکان ها را برای اجاره به مسافران تائید کند .

وی همچنین تاکید نمود : اولویت اسکان مسافران با هتل ها ، مسافرخانه ها و اماکن در نظر گرفته شده از سوی ادارات و نهادها برای تعطیلات نوروز است.

سرپرست فرمانداری همدان از مدیران مراکز درمانی همدان خواست برای حضور پزشکان متخصص در همدان در ایام نوروز برنامه ریزی نمایند .

فعال بودن کشیک بانک ها و تشدید بازرسی اصناف در روزهای تعطیلات نوروز از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه ستاد تسهیلاد نوورزی شهرستان همدان بر آن تاکید شد .

سرپرست فرمانداری ، همدان را یکی از مقاصد گردشگران داخلی و خارجی بیان کرد و اضافه نمود : نشاط اجتماعی، افزایش درآمد و ایجاد اشتغال از دست آورد های توسعه گردشگری در هر جامعه ای است .

افشاری احترام به گردشگران و مهمان پذیری را از ضروریات جذب گردشگر و رونق صنعت گردشگری در هر منطقه ای بیان کرد.

وی جاذبه های مصنوعی را یکی از عوامل زیباسازی شهر ، نشاط مردم و جذب گردشگر برشمرد و اضافه نمود: امیدواریم سال جاری هم، شهرداری همدان با قرار دادن جاذبه های مصنوعی در مکان های مناسب بتواند گردشگران زیادی را به این شهر جذب کند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1647

به "خانه مسافرها در همدان ساماندهی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه مسافرها در همدان ساماندهی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید