راهنمای اقامت در بانکوک

به گزارش دور زمین، بانکوک یکی از مقاصدی است که برای زندگی و کار بسیار مناسب است که این ویژگی به خاطر پایین بودن هزینه اقامت، غذا و حمل‌و‌نقل آن است. در این مقاله شما را با هزینه‌های اقامتی در شهر بانکوک آشنا خواهیم کرد.

راهنمای اقامت در بانکوک

زمانی که به محله زندگی خود در بانکوک را انتخاب کردید، وقت این است که در اتاق، خانه یا آپارتمان مناسب پیدا نمایید. تعداد زیادی condo که آپارتمان‌هایی با امکانات کامل به شمار می‌روند، در سراسر بانکوک ساخته شده‌اند و در کنار ساختمان‌هایی که ارتفاع زیادی دارند، قرار گرفته‌اند.

برای این که بدانید کدام خانه و آپارتمان برای اجاره وجود دارد، سوال کردن از نگهبان ها یا مسئول ساختمان می‌باشد. در برخی از ساختمان‌ها به شما اجازه دیدن محل و موقعیت هم می‌دهند و در برخی دیگر به شما شماره تماس دفاتر مسوول اجاره این آپارتمان‌ها را به شما می‌دهند. در هر صورت نیازی نیست که شما یک فهرست بلند بالا تهیه نمایید و درباره همه آن ها فکر کنید. بیشتر صاحبخانه‌ها در جست‌وجوی مستاجر برای دست کم 3 ماه هستند و شما باید هزینه دو ماه اجاره را نیز به عنوان پول پیش پرداخت نمایید. اگر شما هم مانند ما در جست وجوی مواردی هستنید که کمتر از 3 ماه باشد می‌توانید از خدمات AirBnB استفاده کنید. در تور بانکوک نگران هزینه‌های زندگی خود نباشید.

با 430 دلار می‌توانید در ماه برای یک سرویس آپارتمان یک خوابه در منطقه Bang Sue در شمال بانکوک اجاره کنید که شامل تمامی هزینه قبض‌ها و همچنین اجاره استفاده نامحدود از استخر است. به خاطر داشته باشید که در بانکوک موارد غیر قانونی اجاره نیز وجود دارد و بهتر است حتما نسبت به انجام تمام مراحل قانونی اطمینان حاصل فرمایید. اگر به صورت مستقیم با صاحبخانه وارد قرار داد شوید باید حدود ماهانه 300 دلار شامل تمام قبض ها برای یک آپارتمان ساده پرداخت نمایید. برای مجتمع‌های مدرن نیز امکاناتی مانند استخر، سالن ورزشی، کافه و فروشگاه در اختیار شما خواهد بود. بنابراین پیش از امضای قرارداد، دقیقا از تمامی مواردی که شامل خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. هزینه برق در این شهر معمولا ارزان بوده اما اگر تمام روز را در خانه باشید و سیستم تهویه روشن باشد، مبلغ قبض برق زیاد خواهد شد.

انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 356

به "راهنمای اقامت در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای اقامت در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید