معرفی بهترین هتل های دنیا با اتاق هایی در فضای باز

به گزارش دور زمین، چرا باید همیشه خودمان را در اتاق‌های بسته‌ی هتل‌ها حبس کنیم؟ اگر به دنبال چیزی هستید که کمتر کسی تجربه کرده است، باید این هتل‌ها که اتاق‌هایی در فضای باز ارائه می‌دهند را امتحان کنید. از به خواب رفتن با صدای درختان در آفریقای جنوبی گرفته تا لذت بردن از یک غروب آفتاب در خانه‌ی درختی در تایلند، این شما و این بی‌نظیرترین اتاق‌ها با سقفی رو به آسمان.

معرفی بهترین هتل های دنیا با اتاق هایی در فضای باز

Lion sands Game Reserve، آفریقای جنوبی

با اقامت در خانه‌های درختی Lion Sands Game Reserve به بهترین شکل ممکن در طبیعت خواهید بود. تمامی میهمانان از طریق یک رادیوی دو طرفه با کارکنان هتل در ارتباط هستند. یک شام به یادماندنی در فضای باز و در کنار رودخانه‌ی Sabie را هم می‌توانید در برنامه‌ی خود داشته باشید. این هتل این امکان را برای میهمانانش فراهم می‌کند که در مکانی کاملا خصوصی و لوکس در نزدیکی پارک ملی Kruger اقامت داشته باشند.

L'Albereta، ایتالیا

اگر به دنبال غافلگیر کردن شریک زندگیتان (یا خودتان) با یک اتاق بی‌نظیر هستید، اتاق‌های L'Albereta در ایتالیا انتخابی مناسب خواهند بود. شما در اتاقی اقامت خواهید داشت که با فشار یک دکمه سقف متحرک آن کنار رفته و دریچه‌ای زیبا رو به آسمان برایتان باز خواهد شد. اگر این منظره‌ی فوق‌العاده شما را مجاب نمی‌کند، باید بگوییم که این اقامتگاه مسحور کننده، در تپه‌های Franciacorta در حوالی دریاچه leso واقع شده است که به طور حتم مناظر زیبایی را از طریق آن خواهید دید.

خانه‌ی درختی بانکوک (Bangkok Tree House)، تایلند

خانه‌ی درختی بانکوک در تایلند تجربه‌ای کاملا متفاوت از بودن در دل طبیعت است. مکانی که شما می‌توانید در روی درخت بخوابید، در برکه‌ای طبیعی شنا کنید، یک کلاس آشپزی (دوستدار طبیعت) داشته باشید، در هوای آزاد و زیر نور ماه حمام کنید و منظره رودخانه را با مرغ‌های ماهیخوار شریک شوید. این اقامت نه تنها تجربه‌ی بسیار بی‌نظیری خواهد بود، بلکه به نفع طبیعت نیز هست؛ زیرا یکی از سیاست‌های هتل این است که به ازای هر رزرو اتاق، یک کیلوگرم از زباله‌های موجود در رودخانه‌ی Chao Phraya را جمع‌آوری کند.

کلبه Loisaba Wilderness، کنیا

شاید استراحت کردن در محلی که بسیار نزدیک به حیوانات وحشی آفریقایی است، انتخاب همه‌ی افراد برای تعطیلات نباشد، اما اگر شخصی علاقه‌مند به طبیعت و بودن در چنین فضایی است، این اتاق بی‌نظیر در کنیا گزینه خوبی است. Loisaba در Laikipia در کنیا واقع شده است و شرایطی را برای میهمانانش فراهم می‌کند که تجربه‌ای متفاوت از اقامت در فضای آزاد را داشته باشند. این هتل دو نمونه اتاق در فضای آزاد دارد، یکی از این اتاق‌ها، نامش تخت خواب‌های ستاره است که کلبه‌هایی چوبی هستند و در ارتفاعی 12 قدمی از زمین قرار دارند و یک تخت، اتاق نشیمن، یک اتاق شستشوی کوچک و قفسه‌ی لباس دارند.

Ladera، سنت لوسیا

اتاق‌های این هتل که به سبک خانه‌های درختی و سازگار با محیط زیست هستند، همگی از سه دیوار تشکیل شده‌اند و دیوار چهارم در واقع چشم‌اندازهایی از دره‌ی Soufriere و دریای کارائیب است که پیش روی میهمانان قرار دارد و آنها را به شدت جذب می‌کند. هر 32 سوئیت این هتل از چوب‌های سخت، سنگ و آجر ساخته شده‌اند و تمامی آن‌ها یک استخر اختصاصی (با آب گرم و بدون آب گرم) دارند. بدون دیوار بودن این سوئیت‌ها سبب می‌شود میهمانان نسیم تازه‌ای را که از سمت تپه‌های جنگلی می‌وزد، احساس کنند و از دیدن چشم‌انداز پانارومای مناظر پیش رویشان لذت ببرند.

Las Ventanas al Paraiso، از اقامتگاه‌های شرکت Rosewood، مکزیک

تمامی 71 اتاق این هتل، دارای وای فای رایگان و تخت‌هایی راحت هستند، به علاوه این امکان برای زوج‌ها وجود دارد که در فضای باز و زیر آسمان Baja استراحت کنند. این اقامتگاه در ساحل قرار داشته و در حدود 10 دقیقه پیاده‌روی تا کوادرا سانفرانسیسکو و منطقه‌ی حفاظت شده پارک کویر (Desert Park Natural Reserve) فاصله دارد. این مجموعه همچنین دارای یک سری امکانات در قسمت بالای اتاق‌ها است که در صورت درخواست شما، کارکنان یک تلسکوپ را به همراه یک راهنمای ستاره‌شناسی برایتان مهیا می‌کنند تا بتوانید صور فلکی را مشاهده کنید.

کلبه Sabuk، کنیا

به واقع برای عاشقان طبیعت و حیات وحش چه چیزی بهتر از صدای یک زرافه یا گراز می‌تواند شروع یک صبح زیبا باشد، این همان چیزی است که میهمانان این مکان با آن مواجه می‌شوند. به علاوه در هر اتاق یکی از دیوارها ساخته نشده است که مسافران بتوانند از دیدن مناظر طبیعی لذت ببرند. به نظر می‌رسد که این اقامتگاه پنج ستاره بسیار مورد توجه بازدیدکنندگانش قرار گرفته است زیرا اکثریت آنها در سایت TripAdvisor امتیاز عالی را به آن می‌دهند.

Jade Mountain، سنت لوکا

تمامی 28 سوئیت این اقامتگاه در فضای باز و بدون دیوار هستند، حتی حمام‌ها نیز در ندارند. این محل که برای یک ماه عسل رویایی بسیار مناسب است، به کودکان زیر 15 سال اجازه ورود نمی‌دهد تا بتوانید بدون کمترین سر و صدا تعطیلات خود را سپری کنید. به علاوه هر سوئیت دارای امکاناتی نظیر غذاهایی عالی، خدمات اسپای لوکس و پادوی شخصی است.

Amanruya، ترکیه

افرادی که به دنبال گذراندن یک تابستان گرم در ترکیه هستند، باید Amanruya را انتخاب کنند. این هتل که در بودروم قرار دارد، تراسی کلبه مانند را به مسافران پیشنهاد می‌دهد که این امکان را برای آنها فراهم می‌کند تا یک شب گرم و راحت را در آلاچیقی زیبا سپری کنند. هر کدام از عمارت‌ها موقعیت‌های متفاوتی دارند اما همه‌ی آنها دارای چشم‌اندازی رو به دریا هستند.

کمپ Duma Tau، بوتساوانا

Duma Tau که در لغت به معنای غرش شیر است، کمپی لوکس در بوتساوانا با 8 اتاق دوقلو و دو محل اقامت خانوادگی است. این کمپ بالاتر از سطح زمین ساخته شده است که سبب می‌شود مناظر زیبایی را از دریا و حیات وحش ببینید.

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3687

به "معرفی بهترین هتل های دنیا با اتاق هایی در فضای باز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین هتل های دنیا با اتاق هایی در فضای باز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید