بهشتی از رنگ ها و عطرها در پروانس فرانسه

به گزارش دور زمین، طبیعت گوناگون و متنوع منطقه پروانس (Provence)، آن را به یک از خواستنی‌ترین مقصدهای مسافران تور فرانسه تبدیل کرده است. از قله‌های برف گرفته تا سواحل رمانتیک، شما می‌توانید همه چیز را در این منطقه کوچک پیدا کنید. سه تا از شش پارک ملی فرانسه در این منطقه قرار دارند. دهکده‌های کوچک و زیبای بسیاری در امتداد رودخانه Rhône قرار گرفته‌اند و دره معروف Verdon نیز بخشی از این منطقه است.

بهشتی از رنگ ها و عطرها در پروانس فرانسه

احتمالا برجسته‌ترین ویژگی Provence مزارع معطر اسطوخودوس آن است. البته این مزارع زیبا، تنها گوشه کوچکی از دنیای بی‌نهایت تماشایی این منطقه از فرانسه هستند. به خاطر ویژگی‌های جغرافیایی‌اش، Provence گیاهان بومی بسیاری دارد؛ در میان آن‌ها مزارع تماشایی خشخاش، مریم گلی، رزماری، بلوط کرمس و دیگر گیاهان مختص مناطق مدیترانه هستند. تمام این رایحه‌ها و مزه‌های منحصر به فرد باعث شده‌اند آشپزی این منطقه در جهان مشهور شده و آن را به مکانی عالی برای دیدن در تور فرانسه تبدیل کرده‌اند.

مناظر عالی، فعالیت‌های تفریحی متنوع و غذاهای فوق‌العاده خوشمزه، مهم‌ترین دلایل‌تان برای رفتن به این بخش فرانسه خواهند بود. آب و هوا در تمام طول سال در این منطقه معتدل است. با استفاده از اتومبیل، اتوبوس یا قطار می‌توانید به پروانس رسیده و با همین وسایل نیز می‌توانید در این منطقه بگردید. نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها به پروانس، در شهرهای مارسی و نیس قرار دارند.

انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2911

به "بهشتی از رنگ ها و عطرها در پروانس فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهشتی از رنگ ها و عطرها در پروانس فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید