مزرعه تمساح بانکوک

به گزارش دور زمین، مزرعه تمساح بانکوک (crocodil farm bangkok) بزرگترین مرکز پرورش و نگهداری کروکودیل در جهان است و در 25 کیلومتری جنوب بانکوک قرار دارد و از 30 هزار تمساح نگهداری می‌کند. این جاذبه را می‌توان یکی از مهیج‌ترین جاذبه‌های بانکوک نامید.

مزرعه تمساح بانکوک

پارک کروکودیل در تور بانکوک، به پرورش و حفظ این جانور پرداخته است و یک جاذبه گردشگری خلق کرده است. صادرات کروکودیل (بخصوص پوست آن)، جلوگیری از انقراض گونه‌های کمیاب از دیگر کارهایی هستند که این مجموعه وظیفه آن را بر عهده دارد. بخشی از پارک کروکودیل بانکوک به آموزش، حفاظت، تحقیق و پژوهش در مورد خزندگان و دوزیستان اختصاص دارد.

بزرگترین کروکودیل در این مرکز که یکی از بهترین جاذبه‌های تور تایلند به شمار می‌رود 6 متر طول دارد و وزن آن به 1200 کیلوگرم می‌رسد. نام این کروکدیل یای بوده و نژاد آن استرالیایی است. در نمایش روزانه این مزرعه، 2 نفر از تیمار کنندگان کروکودیل‌ها به مدت نیم ساعت بین آنها رفته و با بازی و نوعی جنگ ساختگی، مردم را سرگرم می‌نمایند. این مرکز برنامه های دیگری همچون شعبده بازی و نمایش فیلها را نیز اجرا می‌کند. در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

در این مزرعه حیوانات دیگری همچون فیل، میمون، شیر و مار را برای بازدید دارد. موزه دایناسورها هم که شامل گونه‌های متنوعی از دایناسورها را دارد. دایناسورها و اسکلت‌های آنها است در این مکان قرار دارد. اکنون در این محل محصولات ساخته شده از چرم یا پوست تمساح مانند کیف و کفش نیز برای خرید وجود دارد.

در اجرایی که از فیل‌ها در این مجموعه ساخته شده است، تاریخچه استفاده انسان از فیل‌‌ها به نمایش گذاشته می‌شود. در این برنامه می‌توان مشاهده کرد که چگونه انسان، فیل‌ها را شکار و رام می‌کند و چگونه از آنها برای بارکشی، شخم زدن و حتی جنگ با دشمنان استفاده می‌کند. در مسابقه فوتبال فیل ها، روی لباس این فیل ها نام فوتبالیست‌های سرشناس جهان مانند پله، دیوید بکهام، رونالدو، زیدان نوشته شده و فیل ها با پنالتی زدن، مهارت خود را به بازدیدکنندگان نمایش می‌دهند.

انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3041

به "مزرعه تمساح بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزرعه تمساح بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید