هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک

به گزارش دور زمین، هتل سنتر پوینت پراتونام  (Centre Point Pratunam Hotel)، یکی از برترین هتل‌های 4 ستاره کشور تایلند در تور بانکوک است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک

هتل Centre Point Pratunam، یکی از برترین هتل‌هایی است که می‌توانید در تور بانکوک در آن اقامت کنید. این هتل همچنین برای کسانی که علاقه زیادی به خرید دارند، نیز بسیار محبوب است چرا که در نزدیکی بهترین مراکز خرید شهر بانکوک قرار گرفته است. ان هتل در نزدیکی مرکز مد پلاتینیوم و مرکز تکنولوژی پانتیپ قرار گرفته است.

باشگاه بدنسازی، استخر شنای بزرگ، رستوران ها، امکان برگزاری جلسات خصوصی، اینترنت با سرعت بالا از امکاناتی هستند که این هتل در اختیار گردشگران تور تایلند قرار می‌دهد. این هتل مقصدی مناسب برای اقامتی با کیفیت در تور تایلند می‌باشد.

همچنین نزدیک بودن ایستگاه قطار اسکی و مرکز خرید سیام پاراگون، ام بی کی، پاساژسنترال ورلد، و میدان سیام از ویژگی های این هتل می‌باشد. در کنار این مراکز خرید مهمان‌ها می‌توانند با کمی قدم زدن از رستوران های مختلف در ان اطراف نیز بهره ببرند.

سرویس اتاق 24 ساعته، انتقال فرودگاه، امکانات برای افراد مسن و معلول، بار، پارک ماشین، دربان، خدمات لباس های شسته شده،  آسانسور، امکان ملاقات، مطبوعات، کلوپ شبانه، کافی شاپ، نوار کنار استخر و مطالعه، رستوران، خدمات اتاق، اتاق خانواده، جعبه سپرده ایمنی، منطقه سیگار کشیدن، تور، مغازه، مرکز تناسب اندام، استخر در فضای باز، سونا، سونای بخار، اینترنت بی سیم رایگان در مناطق عمومی، استخر مخصوص کودکان و کلاب کودکان از امکانات و خدمات رفاهی هتل سنتر پوینت پراتونام هستند.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3881

به "هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید