70 میلیارد تومان یاری فنی و اعتباری به واحدهای تولیدی لرستان شد

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، گودرز امیری ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از صادر کنندگان نمونه لرستان در سخنانی با تاکید بر ایجاد تشکل های صادراتی گفت: دولت در بخش هایی حمایت ها را اعمال نموده و در استان بالغ بر 70 میلیارد تومان یاری فنی و اعتباری به واحدها داشته است.

70 میلیارد تومان یاری فنی و اعتباری به واحدهای تولیدی لرستان شد

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات روستایی، عشایر و اشتغال فراگیر در استان گفت: عدم استفاده از حوزه دانش بنیان موجب افزایش قیمت کالا می گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه در خیلی از محصولات کشور دچار بحران هستیم، اضافه کرد: کارخانه لاستیک سازی خرم آباد هنوز چهار سال است که اندر خم یک کوچه است و مدیران استانی و ملی باید اقدامات لازم را برای برطرف مسائل این واحد انجام دهند.

امیری با تاکید بر همکاری دستگاه قضایی، اتاق بازرگانی، هیئت پنج نفره برطرف اختلافات بانکی و ... برای برطرف اختلافات بانکی واحدها فراوریی لرستان بیان داشت: در بانک های دولتی مشکل منابع و مصارف را نداریم و منابع بیشتر از مصارف است، اما در بانک های خصوصی این مشکل را داریم چرا که به دنبال ارزش اضافه کرده در دیگر استان ها هستند.

وی با تاکید بر اینکه این آمادگی وجود دارد که مسائل فراوری کنندگان را به صورت مصداقی حل کنیم، اضافه کرد: به دنبال ایجاد یک سامانه برای احصا و پیگیری مسائل واحدهای فراوریی در استان هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1300

به "70 میلیارد تومان یاری فنی و اعتباری به واحدهای تولیدی لرستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "70 میلیارد تومان یاری فنی و اعتباری به واحدهای تولیدی لرستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید