4 جاذبه زیبای پوکت

به گزارش دور زمین، پوکت شهری با جاذبه‌های زیبا و بسیار دیدنی است. جزیره پوکت با سواحل زیبا، شاهکارهای معماری زیبا، جزایر زیبا و باورنکردنی یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند برای بازدید می‌باشد.

4 جاذبه زیبای پوکت

معبد وات‌چالونگ

مهم‌ترین معبد بودایی شهر پوکت است و به دو راهب مقدس تقدیم شده که دردهه‌ی 1870 میلادی، به پرستاری و درمان کارگران معادن می‌پرداختند. در این معبد باید با لباس پوشیده و مناسب وارد شد و کفش‌ها را هنگام ورود درآورد. وات چالونگ، معماری و نقش‌های بسیار زیبایی دارد، به خصوص در معبد اصلی. این معبد دارای 36 مجسمه بودا است و شاید بتوان گفت یکی از بزرگترین معابد در کل کشور تایلند همین معبد است.

آکواریوم پوکت

این آکواریوم گرمسیری، این آکواریوم اولین آکواریم در سطح تایلند است و مجموعه‌ای کم‌نظیر از ماهی‌های استوایی، لاک پشت‌ها، مرجان‌ها و گونه‌های دیگری از جانوران دریایی را برای بازدید در تور پوکت دارد.

فانتاسی شو پوکت

فانتاسی که دیزنی‌لند جنوب شرقی آسیا هم نامیده می‌شود، بگرفته از میراث فرهنگی اصیل تایلند است که با استفاده از فناوری‌های جدید، سنت‌های این کشور را زنده می‌کند. این پارک تفریحی شامل بازی‌های مختلف و متنوع، فروشگاه‌های صنایع دستی، بوفه‌ی بین‌المللی و نمایش‌های متنوع است. فانتاسی یک پارک موضوعی فرهنگی است که به سه بخش تقسیم شده؛ خرید در دهکده فستیوال، غذا خوردن در رستوران بوفه «گلدن کیناری» و بخش سوم تفریح و سرگرمی به سبک وگاسی در قصر فیل‌هاست.

جزیره‌ فی‌فی در پوکت

این جزیره یکی از زیباترین جزیره‌های گرمسیری در دنیا، و یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری کشور تایلند است. جزیره‌ فی‌فی در چهل و هشت کیلومتری پوکت قرار گرفته و قایق‌های مختلفی هر روز در این مسیر در حال رفت و آمدند. سواحل مرجانی مناسب غواصی، غارهای مرموز و هیجان‌انگیز و طبیعت بی‌نظیر، برنامه‌های گردش با قایق پارویی و صخره‌نوردی از جمله جذابیت‌های این جزیره‌ هستند.

انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 444

به "4 جاذبه زیبای پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 جاذبه زیبای پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید