4، 5میلیارد ریال تسهیلات به اقامتگاه های بوم گردی بردسکن پرداخت می گردد

به گزارش دور زمین، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بردسکن گفت: در بازدید کمیته مشترک طرح های اشتغال زایی شهرستان پرداخت 4/5میلیارد ریال تسهیلات به چهار اقامتگاه بوم گردی مصوب شد.

4، 5میلیارد ریال تسهیلات به اقامتگاه های بوم گردی بردسکن پرداخت می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، احمد صابری زارع، امروز یکشنبه 28 مرداد با اعلام این خبر اضافه کرد: کمیته مشترک طرح های اشتغال زایی با حضور روسا و نمایندگان فرمانداری، میراث فرهنگی، اداره کار و تعاون و صندوق کارآفرینی و امید از محل طرحهای و پروژه های گردشگری، چهار اقامتگاه بوم گردی در روستای درونه (60 کیلومتری بردسکن) و روستای باب الحکم (15 کیلومتری بردسکن) از توابع بخش انابد شهرستان بردسکن، بازدید کردند.

او اضافه کرد: در این بازدید با توجه به دریافت یک میلیارد ریال وام در یافتی اقامتگاه بومگردی سمیه عیسایی درونه با افزایش وام به مبلغ 500 میلیون ریال نامبرده به دلیل حجم کار موافقت شد.

صابری زارع ادامه داد: همچنین در این بازدید ها با پرداخت وام به سه اقامتگاه دیگر با مبلغ یک میلیارد ریال نیره رجبی درونه و 2 میلیارد ریال مرتضی گذری و یک میلیارد ریال محمد خاکشور موافقت و تصویب شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1956

به "4، 5میلیارد ریال تسهیلات به اقامتگاه های بوم گردی بردسکن پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4، 5میلیارد ریال تسهیلات به اقامتگاه های بوم گردی بردسکن پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید