10 چیز برای دیدن و انجام در دهلی

به گزارش دور زمین، دهلی یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شهرهای هند است . پایتخت این کشور همچنین یکی از شهرهای بازدید کننده این کشور است . این ده جذابیت بزرگ را بررسی کنید که دیدن آن‌ها در شهر عالی است .

10 چیز برای دیدن و انجام در دهلی

10. هند دروازه
نماد دهلی در قلب شهر یافت می‌شود . بنای یادبود granite که در سال 1931 ساخته شد ، نشانه قدردانی از سربازان هندی است که در جنگ جهانی اول کشته شده‌اند . پارک و بلوار در اطراف دروازه هند یافت می‌شود که آن را به یک جذابیت عمومی در عصر تبدیل کرده‌است .
چرا به آنجا بروی ؟
از این بنای یادبود بازدید کنید و به سربازان که جانشان را نجات داده‌اند احترام بگذارید .
9. Gurudwara صاحب صاحب
خانه عبادت سیک ضمنا ً یکی از ساختمان‌های شهر است . این استخر یک استخر دارد که پر از آب مقدس است و اعتقاد بر این است که قدرت شفابخشی دارند . این ساختمان به عنوان یک طرح ثروتمند ، به عنوان یک کره طلایی و تزیینات غنی ساخته شده‌است.
چرا به آنجا بروی ؟
معماری را احیا کنید و معنویت را در این محراب زیبا پیدا کنید .
8. پارک ملی جانورشناسی
بیش از 1000 حیوانی که در باغ‌وحش زندگی می‌کنند ، در مورد جانورشناسی بحث خواهند کرد . این باغ‌وحش نگهداری شده محیط طبیعی و سکونت‌گاه حیوانات را ایجاد می‌کند . در میان بسیاری از گونه‌های محبوب شامل ببر ، ببر سفید ، پلنگ ، اسب‌آبی ، شیر ایرانی ، جگوار است .
چرا به آنجا بروی ؟
یکی از بهترین مکان‌ها برای رفتن به خانواده با است.
7. مجلس هند
گفته می‌شود که این نقطه باید در دهلی‌نو تشخیص داده شود . این ساختمان در واقع یک ساختمان مدور با ابهت است که با ستون‌های متعدد احاطه شده‌است . آن همچنین با پارک‌ها و باغ‌ها احاطه شده‌است که مسیرهای پیاده‌روی خوبی را فراهم می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
همچنین می‌توانید بروید و از داخل بازدید کنید ، با این حال لازم است که بازدید کنندگان یک گذرگاه را به دست آورند .
6. قلعه سرخ
این قلعه در سال 1648 بر روی کناره رود Yamuna ساخته شده‌است و این قلعه یکی از شگفت‌انگیزترین دستاوردهای معماری در این شهر است . در ستایش امپراطوران مغول ، قلعه سرخ نمایشگاهی گسترده از لوازم امپراطوران از جمله تخت پادشاهی دارد . بازدیدکنندگان همچنین حیاط‌ها ، مخاطبان خصوصی و ساختمان‌های دیگر را مورد بررسی قرار دادند .
چرا به آنجا بروی ؟
این ساختمان تاریخی منحصر به فرد ، تاریخی و بسیار خوب حفظ شده‌است .
5. مجتمع قطب
این مجتمع در سده دوازدهم ساخته شده‌است و بلندترین مناره در هند است . قطب جنوب Minar متر بالاتر از زمین ارتفاع دارد ! مجموعه معماری نیز ویژگی‌های دیگری دارد که از آجرهای سنگ مرمر و سنگ مرمر ساخته شده‌اند .
چرا به آنجا بروی ؟
کاوش در سایت تاریخی اسلامی .
4. Chandni چوک
این خیابان در دهلی‌نو پیدا شده‌است و شلوغ‌ترین خیابان هند است . این بازار شامل بازاری است که در آن بازدیدکنندگان از عابران ، حیوانات ، rickshaws و وسایل نقلیه دیگر محاصره خواهند شد . گستره وسیعی از کالاها شامل صنایع دستی ظریف و صنایع الکترونیک و الکترونیک ارزان است .
چرا به آنجا بروی ؟
بزرگ‌ترین بازارهای شهر را کاوش کنید و کالاهای منحصر به فرد را پیدا کنید .
3. از قبر Humayuns بازدید کنید .
باقیمانده دومین امپراتور مغول ، که در قرن 16 فرمان‌روایی کرد ، در این مجموعه معماری زیبا نگهداری می‌شود . ترکیب سبک‌های معماری مغول و اسلامی ، فواره‌ها و باغ‌ها این فضای غنی را ایجاد می‌کنند که آرامش خود را تنفس می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
بینشی عمیق‌تر در دوره Mughal داشته باشید و همچنین یک فضای عالی برای داشتن یک پیاده‌روی رمانتیک بیابید .
2. باغ دی لو
این باغ‌ها که در مرکز دهلی پیدا شده‌اند، پس از یک روز پر مشغله در شهر پر سر و صدا راه رفتن نشاط انگیزی را فراهم می‌کنند . مسیرهای پیاده‌روی با درختان بلند احاطه شده‌اند که باعث ایجاد سایه refreshing می‌شوند . چمنزارهای وسیع ، ponds و سایت‌های معماری ، که چند قرن پیش به طول انجامید .
چرا به آنجا بروی ؟
یکی از زیباترین مکان‌های تفریحی در شهر است.
1. پل لوتوس
شگفتی معماری در دهلی‌نو در سال 1986 تکمیل شد و به محبوب‌ترین جاذبه‌های شهر تبدیل شد . این یک خانه Bahai است ، به این معنی که مردم همه ادیان از عبادت خداوند استقبال می‌کنند ، زیرا دکترین Oneness را اعلام می‌کند . معماری پیچیده گلبرگ‌های مرمر را مشخص می‌کند،
که شکل گل نیلوفر آبی را تشکیل می‌دهند . نه برکه آبی که شکوفه می‌دهند .
چرا به آنجا بروی ؟
The Lotus یکی از ساختمان‌های جهان است که هر ساله میلیون ‌ها گردشگر جذب می‌کند . این برنامه تورهای راهنما را فراهم می‌کند ، دارای مرکز اطلاعاتی و سایر تسهیلات توریستی است .

انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 534

به "10 چیز برای دیدن و انجام در دهلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز برای دیدن و انجام در دهلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید