یورو 2020، سانتوس: فرصت کمترمان برای استراحت نسبت به بلژیک؟ ضرر نمی کنیم

به گزارش دور زمین، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال ضمن ابراز خرسندی از صعود مردانش به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 تأکید کرد داشتن فرصت کمتر برای استراحت نسبت حریف بعدی را به ضرر تیمش نمی داند.

یورو 2020، سانتوس: فرصت کمترمان برای استراحت نسبت به بلژیک؟ ضرر نمی کنیم

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی پرتغال با تساوی 2-2 برابر فرانسه به اسم تیم سوم گروه F به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 صعود کرد، مرحله ای که در آن باید با بلژیک تیم اول گروه B روبرو گردد. این بازی در حالی روز یکشنبه هفته آینده در شهر سویای اسپانیا برگزار می گردد که پرتغالی ها نسبت به حریف شان 48 ساعت کمتر فرصت استراحت دارند.

فرناندو سانتوس سرمربی تیم مل پرتغال در پاسخ به این سؤال که آیا این تفاوت زمان استراحت به ضرر مردان او تمام خواهد شد گفت: ضرر؟ نه، البته که استراحت مهم است اما باید این تفاوت زمان استراحت را به شیوه ای دیگر جبران کنیم. به لطف کاری که امروز انجام دادیم، بازیکنان ما روحیه گرفتند و این فاکتور بسیار مهمی است که به آنها یاری می نماید تا جای ممکن خستگی شان را برطرف نمایند. من کار گروهی بازیکنانم و رفتار آنها را دوست داشتم. چیزی که از آنها خواسته بودم این بود که به شیوه ای متفاوت از مصاف مان با آلمان بازی نمایند. به آنها گفتم خودشان باشند و مثل همواره قوی، باثبات و با روحیه. ما هنوز هم می توانیم پیشرفت کنیم.

سانتوس اضافه کرد: مسلماً 48 ساعت تفاوت مدت استراحت برای دو تیم برای بازی در دمای 30 درجه تأثیرگذار است اما ما نباید از آن به اسم یک بهانه برای نتیجه نگرفتن در بازی بعدی مان استفاده کنیم. ما حریف را به خوبی بررسی خواهیم کرد تا به شیوه بازی آنها پی ببریم و در آن بازی هم فقط یک هدف خواهیم داشت، هدفی که همواره به ما انگیزه داده و آن صعود به مراحل بالاتر است. روی کاغذ بازی ما و بلژیک بازی جذابی است اما من امیدوارم که نتیجه اش برای پرتغال فوق العاده از آب درآید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4454

به "یورو 2020، سانتوس: فرصت کمترمان برای استراحت نسبت به بلژیک؟ ضرر نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، سانتوس: فرصت کمترمان برای استراحت نسبت به بلژیک؟ ضرر نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید