گوندوغان: در تیم ملی آلمان به من بها داده نشد

به گزارش دور زمین، هافبک سابق ترک تبار تیم ملی فوتبال آلمان خاطرنشان کرد در این تیم به او بها کافی داده نشد و دست کم گرفته می شد.

گوندوغان: در تیم ملی آلمان به من بها داده نشد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کیکر، ایلکای گوندوغان، هافبک ترک تبار سابق تیم ملی آلمان درباره حضور در این تیم گفت: به من واقعا در تیم ملی آلمان بها داده نمی شد و دست کم گرفته می شدم. من فقط در دو تورنمنت در تیم ملی ایران حاضر بودم و آن هم یورو 2012 و جام جهانی 2018 بود. این برای من که در این سال ها همواره در بالاترین سطح بازی کردم قابل قبول نبود و این مساله چیزی نیست جز اینکه در تیم ملی آلمان من را دست کم گرفتند. الان در تیم ملی فوتبال آلمان کیمیش و کروس در پست هافبک میانی حضور دارند و من هنوز نیز می توانستم برای تیم ملی آلمان بازی کنم.

قبل از آغاز جام جهانی روسیه، ملاقات مسوت اوزیل و ایلکای گوندوغان دو ستاره ترک تبار آلمان با رییس جمهور ترکیه حاشیه های زیادی ایجاد کرد و خیلی ها نمایش ضعیف و نیمکت نشینی اوزیل در جام جهانی را نیز به همین موضوع ربط دادند.

طرفداران آلمانی این دو بازیکن را هو کردند و اوزیل بعد از این اتفاق از تیم ملی خداحافظی کرد و گوندوغان نیز جایگاهی در تیم لوو ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2005

به "گوندوغان: در تیم ملی آلمان به من بها داده نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوندوغان: در تیم ملی آلمان به من بها داده نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید