گواردیولا: تا اخراجم نکنند در سیتی می مانم

به گزارش دور زمین، سرمربی سیتی در خصوص شایعات جدایی اش از این تیم گفت: دو سال با منچسترسیتی قرارداد دارم و اگر آنها من را اخراج نکنند، به کار خود در این باشگاه ادامه خواهم داد.

گواردیولا: تا اخراجم نکنند در سیتی می مانم

گواردیولا: تا اخراجم نکنند در سیتی می مانم

بعضی معتقدند تعلل یوونتوس در اعلام نام مائوریتسیو ساری به عنوان سرمربی جدید بیانکونری، امید آنها برای رسیدن به توافق با پپ گواردیولا است اما این سرمربی پیروز اسپانیایی یک بار دیگر مدعی شد تا زمانی که از سیتی اخراج نگردد، به فعالیت خود در این باشگاه ادامه خواهد داد.

گواردیولا در خصوص شایعات جدایی از سیتی گفت: دو سال با منچسترسیتی قرارداد دارم و اگر آنها من را اخراج نکنند، به کار خود در این باشگاه ادامه خواهم داد.

وی ادامه داد: لیگ داخلی همواره برای من مهمترین مسابقات است. بازی های لیگ این باعث می گردد که شما مسرور تر باشید، زیرا شما می توانید در روزهای یکشنبه، دوشنبه یا سه شنبه برنده شوید. هنگامی که در لیگ قهرمانان شکست می خورید، دو روز را از دست می دهید اما شکست در لیگ باعث از دست رفتن روزهای بیشتری می گردد اما ما همه در باشگاه سیتی می خواهیم در لیگ قهرمانان قهرمان شویم زیرا این جام در سرانجام فصل اهدا شده و بسیار معتبر است. سیتی پنج یا شش سال است برای قهرمانی در اروپا کوشش نموده و این روند ادامه خواهد داشت.

سرمربی سیتی با اشاره به انتقال ادن هازارد به رئال مادرید اضافه کرد: رئال با بازیکنان خوب قرار امضا می نماید اما اینجا فقط منچستر سیتی است که پول خرج می نماید. هازارد بازیکنی بسیار خوب و یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال است که من تا به حال دیده ام. فوتبال اسپانیا با وجود ادن هازارد سرگرم کننده تر خواهد شد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1877

به "گواردیولا: تا اخراجم نکنند در سیتی می مانم" امتیاز دهید

1 کاربر به "گواردیولا: تا اخراجم نکنند در سیتی می مانم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: تا اخراجم نکنند در سیتی می مانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید