کلید خوردن طرح 2 فوریتی مالی کردن سفارتخانه ها

به گزارش دور زمین، رئیس کمیسیون صنایع مجلس از کلید خوردن طرح 2 فوریتی مالی کردن چهره سفارتخانه های ایران، در مجلس اطلاع داد.

کلید خوردن طرح 2 فوریتی مالی کردن سفارتخانه ها

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، عزت الله اکبری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از کلید خوردن طرح مالی کردن سفارتخانه های ایران با بیش از 80 امضا در مجلس اطلاع داد.

وی اضافه کرد: این طرح با قید 2 فوریت تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده تا در نوبت رسیدگی در جلسه علنی قرار گیرد که احتمالا پس از آنالیز بودجه در جلسه علنی در دستورکار مجلس قرار گیرد.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در پی این است که طرح مذکور را هر چه سریع تر به تصویب برساند تا چهره سفارتخانه های ما را مالی کند که هم به نفع منافع ملی و هم به نفع امنیت ملی ماست و اگر چهره سفارتخانه ها مالی گردد و ایران با همه کشور ها کار کند دیگر تحریم ها اثرگذار نخواهد بود.

اکبری با تاکید بر اینکه باید چهره سفارتخانه های ایران در جهان تغییر یابد چرا که هم اینک سفارتخانه های کشورمان هیچ خروجی مفیدی ندارند و از چهره مالی برخوردار نیستند، اعلام کرد: کشور ما هم اینک 120 سفارتخانه و 20 نمایندگی وزارت امور خارجه در کشور های دیگر دارد که هر کدام از این سفارتخانه ها اگر بتوانند یک سرمایه گذار جذب نمایند شرایط مالی کشور بهتر می گردد.

نماینده تهران در مجلس توضیح داد: باید چهره سفیران مالی گردد که در صورت تحقق این مهم اقتصاد کشورمان رشد نموده و شاهد حضور محصولات ایرانی در کشور های دیگر خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5119

به "کلید خوردن طرح 2 فوریتی مالی کردن سفارتخانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلید خوردن طرح 2 فوریتی مالی کردن سفارتخانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید