کشف گودالی مرموز در اطراف پایگاه نظامی فوق سری آمریکا!

به گزارش دور زمین، کشف چند سازه و یک گودال بزرگ مرموز در اطراف پایگاه نظامی فوق سری آمریکا خبرساز شد.

کشف گودالی مرموز در اطراف پایگاه نظامی فوق سری آمریکا!

به گزارش خبرنگار، پایگاه نظامی فوق سری آمریکا در صحرای نوادا معروف به ناحیه 51 از سال 1947 و پس از سقوط یک یوفو در روزول ایالت نیومکزیکوی این کشور کانون توجه نظریه پردازان توطئه بود. به تازگی چند نظریه پرداز توطئه با استناد به تصاویری که از منطقه کوهستانی نوادا تهیه نموده اند، ادعای عجیبی را مطرح نموده اند. این نظریه پردازان با استناد به این تصاویری که توسط نرم افزار گوگل مپ تهیه شده، مدعی شده اند که یک تونل عظیم را در این منطقه کوهستانی و در اطراف این پایگاه نظامی پیدا نموده اند.در نزدیکی این تونل چند سازه یا ساختمان فلزی نیز دیده می گردد. همچنین در این تصاویر یک جاده که به تونل و این چند ساختمان کشیده شده، دیده می گردد.کری استفنسون پس از تهیه این تصاویر، آن را برای ادمین های کانال یوتیوب معروف athirdphaseofmoon؛ بلیک و برت کازین ارسال کرد.در ویدئویی که آن ها در کانال خود منتشر نموده اند، برت با اشاره به گودال قابل مشاهده در عکس می گوید: چیزی که در این عکس دیده می گردد، واقعاً بزرگ است. او سپس ادامه می دهد: من فکر می کنم این گودال محل ورود بشقاب پرنده و با یک برنامه فضایی مخفی مرتبط باشد.

در این تصاویر در مقابل گودال بزرگ یک سازه دایره مانند و همچنین چهار سازه مربع شکل که در کنار هم قرار دارند، دیده می گردد. همچنین کمی دورتر نیز چند ساختمان قابل مشاهده است.

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از 20000 بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران در یوتیوب همراه بود و آن ها این تصاویر را سندی بر برنامه های نظامی و فضایی مخفی آمریکا دانستند.

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: من مطمئن هستم این گودال به یک شهر زیرزمینی راه دارد. همچنین کاربر دیگری نوشت: این چیزی است که من همیشه در ذهنم تصور می کنم. محل پرواز بشقاب پرنده ها.

لازم به ذکر است؛ انتشار این تصاویر از اطراف پایگاه نظامی فوق سری آمریکا در حالی خبرساز می گردد که ماه پیش نیز انتشار تصاویری دیگر از اطراف این پایگاه خبرساز شده بود. در تصاویر منتشر شده یک سازه عجیب در داخل یک گودال بزرگ دیده می شد.

: در اطراف پایگاه نظامی فوق سری آمریکا چه می گذرد! +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1453

به "کشف گودالی مرموز در اطراف پایگاه نظامی فوق سری آمریکا!" امتیاز دهید

1 کاربر به "کشف گودالی مرموز در اطراف پایگاه نظامی فوق سری آمریکا!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف گودالی مرموز در اطراف پایگاه نظامی فوق سری آمریکا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید