کشتی کروز هند هم بین بنادر بمبئی و گوا راه اندازی شد

به گزارش دور زمین، صنعت کروز به قدری محبوب و پولساز گردیده است که تک تک کشورهایی که امکان بهره مندی از مزایای آن را دارند دست به کار گردیده اند، هند هم از قافله عقب نمانده است و با راه اندازی اولین خط کشتی کروز بین بمبئی و گوا این مسیرهای را افتتاح کرده است.

کشتی کروز هند هم بین بنادر بمبئی و گوا راه اندازی شد

هند، با راه اندازی سرویس حمل و نقلی کشتی کروز در بمبئی در غرب هندوستان، به بازار کروز پیوست. این کشتی کروز در مسیر بمبئی به گوا خدمات رسانی می نماید و قیمت بلیط های آن از 7000 روپیه هند (100 دلار آمریکا) شروع می گردد.

این کشتی کروز که به نام آنگریا (Angriya) خوانده می گردد و از ترمینال داخلی تازه ساز بمبئی سفر آزمایشی خود را شروع نموده، در انتهای مسیر خود به گوا رسیده است.

خدمات ویژه ای که توسط این کروز ارائه می گردد، یک سرمایه گذاری مشترک بین تراست بندر بمبئی و شرکت Angriya Sea Eagle Pvt است. این کشتی به احترام اولین دریاسالار ماراتا Kanhoji Angre و صخره های مرجانی بزرگی که در ساحل دریای بزرگ آنگریا وجود دارند، به این نام خوانده می گردد.

قیمت بلیط های این کشتی، 7000 روپیه است که در مقایسه با انواع دیگر حمل و نقلی، شامل هواپیماها و قطارها، مبلغ گرانی است. این شرکت افرادی را هدف قرار داده است که مایل به پرداخت هزینه های اضافی برای دریانوردی لوکس باشند.

انتشار: 15 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 770

به "کشتی کروز هند هم بین بنادر بمبئی و گوا راه اندازی شد" امتیاز دهید

5 کاربر به "کشتی کروز هند هم بین بنادر بمبئی و گوا راه اندازی شد" امتیاز داده اند | 3.6 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی کروز هند هم بین بنادر بمبئی و گوا راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید