رفتن به کافه تکشاخ در تور تایلند

به گزارش دور زمین، اگر تا به حال به تور تایلند رفته باشید، تصدیق می‌کنید که جای عجیبی است. چه در بازارهای شبانه عقرب خورده باشید، چه بر روی دریاچه‌ای پوشیده شده با نیلوفرهای صورتی قایق‌سواری کرده باشید، می‌دانید که تایلند تنها سرزمین لبخندها نیست، بلکه جایی است که به معنای واقعی کلمه هر چیزی ممکن است. شاید هنوز تکشاخ‌ها در این کشور پیدا نشده باشند اما در کافه تکشاخ بانکوک می‌توانید حال و هوای زندگی در سرزمین آن‌ها را تجربه کنید.

رفتن به کافه تکشاخ در تور تایلند

با این که هیچ کدام از آن‌ها زنده نیستند اما تعداد تکشاخ‌های داخل این کافه به شکل ترس‌آوری زیاد است. از مجسمه بزرگ ورودی گرفته (که برای گرفتن بهترین سلفی‌تان در تور تایلند عالی است)، تا عروسک‌های پولیشی بسیار بزرگ تکشاخ در این طرف و آن طرف کافه و عروسک‌هایی که گوشه و کنار  و روی محفظه نگهداری کاپ‌کیک‌های تکشاخ قرار گرفته‌اند (اطلاعات بیشتر در مورد خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها تا چند لحظه دیگر)، کافه تکشاخ بانکوک احتمالا بیشترین تعداد تکشاخ بر متر مربع در کل دنیا را دارد، تازه اگر از نقاشی‌های رنگین‌کمانی روی دیوارها صرف‌نظر کنیم.

یک ویژگی مفرح و مناسب برای عکس گرفتن در کافه تکشاخ، این است که شما می‌توانید لباسی بپوشید که مناسب محیط اطرافتان باشد. اگر ذهن‌تان را از نگرانی‌های بهداشتی آزاد کنید می‌توانید یکی از چندین لباس یکسره که کافه در اختیارتان قرار می‌دهد را بپوشید. با پوشیدن این لباس‌ها هر عکسی که در این کافه بگیرید معنی پیدا می‌کند. در حال حاضر شاخ پوشیدنی برای قرض دادن در دسترس نیست و اگر شما بتوانید یکی از آن‌ها را در مال‌ها و بازارهای عجیب و غریب بانکوک بخرید، تجربه خود را کامل کرده‌اید.

Unicorn Café

توجه وسواس‌گونه‌ای که کافه تکشاخ بانکوک به جزئیات می‌کند، به منوی غذاها و نوشیدنی‌هایش هم سرایت کرده است. کجای دیگر دنیا می‌توانید از پاستای رنگین کمانی لذت ببرید؟ با این که این طرز برخورد با این غذای کلاسیک احتمالا به مذاق مسافران ایتالیایی تور تایلند خوش نمی‌آید، اما ظاهر آن، آنقدر وسوسه‌کننده است که گذشتن از آن مشکل است. اگر در نهایت نتوانستید خود را راضی کنید این پاستای صورتی را بخورید می‌توانید یک فنجان خون تکشاخ بنوشید. این نوشیدنی غلیظ قرمز و شیرین، در فنجانی ستاره‌ای شکل سرو می‌شود. برگر تکشاخ کافه، رویش شاخ دارد، البته بعید است گوشت همبرگر، گوشت تکشاخ باشد.

Unicorn Café

رفتن به کافه تکشاخ (Unicorn Cafe) در تور بانکوک، بسیار ساده است. راحت‌ترین راه استفاده از قطار هوایی بانکوک و رفتن به ایستگاه Chong Nonsi است. از خروجی شماره 3 بیرون بیایید و پیاده تا جاده Sathon بروید. به چپ بپیچید و یک دقیقه پیاده‌روی کنید تا به کوچه Sathon شماره 8 برسید. تا انتهای این کوچه بن‌بست مانند بروید و در پیچ انتهای کوچه کافه را پیدا خواهید کرد.

به شکل غافل‌گیرکننده‌ای، این کافه تابلوی زرق و برق‌دار یا حتی قابل تشخیص ندارد. به جای آن اصلی‌ترین نشانه‌ای که مشخص می‌کند درست آمده‌اید دیدن مجسمه تکشاخی است که پشت پنجره قرار گرفته و دیدن افراد با لباس‌های چشمگیر (بیشتر (اگر نگوییم کاملا) دخترهای نوجوان و خانم‌های جوان بیست و چند ساله) است که شاد و خندان به داخل می‌روند یا از کافه خارج می‌شوند. به شکل عجیبی کافه تا ظهر باز نمی‌شود، بنابراین اگر می‌خواهید روزتان را با نوشیدن یک کافه تکشاخی شروع کنید، بهتر است دیر از خواب بیدار شوید.

انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3032

به "رفتن به کافه تکشاخ در تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتن به کافه تکشاخ در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید