تور ارزان چین: چین غول های فناوری این کشور را نقره داغ کرد

به گزارش دور زمین، رگولاتوری چین دو شرکت بزرگ فناوری این کشور به نام های علی بابا و تنسنت را جریمه نموده است، زیرا این دو شرکت از ارائه گزارش در خصوص تعاملات تجاری خود خودداری کردند.

تور ارزان چین: چین غول های فناوری این کشور را نقره داغ کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، رگولاتوری چین علاوه بر علی بابا و تنسنت شرکت بیلی بیلی را هم به دلیل عدم ارائه گزارش در خصوص چندین معامله تجاری خود جریمه نموده است.

بر اساس گزارش اداره دولتی تنظیم بازار چین به ازای هر معامله تجاری گزارش نشده به وسیله این شرکت ها 500 هزار یوان جریمه معادل 78692 دلار جریمه در نظر گرفه شده که بیشترین میزان جریمه ممکن بر مبنای قانون ضدانحصار سال 2008 چین است.

دولت چین در دو سال اخیر برای مقابله با انحصارطلبی شرکت های بزرگ فناوری و جلوگیری از پایمال شدن حقوق شرکت های کوچک تر سختگیری های خود را تشدید نموده است.

در نوامبر گذشته رگولاتوری چین از عدم گزارش 43 سرمایه گذاری شرکت های فناوری این کشور اطلاع داد و موسسات متخلف را بابت هر یک 500 هزار یوآن جریمه کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5521

به "تور ارزان چین: چین غول های فناوری این کشور را نقره داغ کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: چین غول های فناوری این کشور را نقره داغ کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید