چرا به تور پاتایا برویم؟

به گزارش دور زمین، برای این که مکانی عالی برای یک تفریح جانانه بیرون از شهر بانکوک است. پاتایا در خلیج تایلند و به فاصله یک رانندگی 90 دقیقه‌ای از پایتخت قرار دارد و سواحلی خوب، شهربازی، مراکز خرید پر زرق و برق و بازارهای خیابانی پر هیجان دارد. منطقه چونبوری با داشتن بیشتر از یک دوجین زمین بازی با کیفیت، بهشت گلف‌بازان است. امروزه این شهر پر از شادی، فاصله زیادی از چهره اینک آخرالزمان فورد کاپولایی خودش گرفته است. آخر نمی‌شود که تمام 8 میلیون مسافر تور پاتایا که هر سال برای لذت بردن از جاذبه‌های این شهر به اینجا می‌آیند اشتباه کنند.

چرا به تور پاتایا برویم؟

برای دیدن بهترین منظره از شهر، ساحل و جزیره‌های اطراف خلیج، باید در تور پاتایا به سراغ مجسمه بودای بزرگ در بالای تپه فراتامناک در جنوب خلیج پاتایا بروید. بعد از آن به جومتین بروید. در این ساحل بلند، خبری از قایق‌های پر سر و صدا و صندلی‌های برای اجاره که ساحل اصلی پاتایا را خراب کرده‌اند نیست. در داخل خشکی شما به جاذبه‌های متعددی از جمله پارک‌ها و شهربازی‌های مناسب تمام اعضای خانواده مانند باغ گیاه‌شناسی نونگ نوچ، پارک آبی رامایانا (بزرگترین در تایلند) و یک بودای خیلی بزرگ 109 متری کنده‌کاری شده روی کوهستان در خائو چی چان دسترسی دارید. می‌توانید بازار شناور نه چندان جذاب را نادیده بگیرید.

در تور پاتایا کارهایی هست که باید انجام دهید. دیدن خانه مقدس حقیقت یکی از آنها است. این پروژه عظیم 100 متری، یک معبد چوبی است که افسانه‌های مذهبی شرقی را در طراحیش به کار برده است. این خانه که برای حدود سه دهه در حال ساخت است و هنوز تمام نشده، یک شاهکار هنری مثال‌زدنی است. در شهر در امتداد جاده ساحلی، یک وانت مسافربری سوار شوید که در یک مسیر چرخشی تردد می‌کند. هر کجا که خواستید سوار یا پیاده شوید. با کرایه 10 بات، این یکی از ارزان‌ترین جاذبه‌های پاتایا به حساب می‌آید.

در پاتایا خیابانی مختص غذا وجود ندارد اما هر کجا که سر بچرخانید غذای خوب را پیدا می‌کنید. رستوران سطح بالای مانترا در شمالی‌ترین نقطه جاده ساحلی، یکی از بهترین‌های شهر است. این رستوران غذاهای لذیذ تایلندی، غربی و ژاپنی به مسافران تور پاتایا ارائه داده و بوفه یکشنبه‌هایش یک افسانه محلی است. برای خوردن غذاهای خانگی و اصیل در تور تایلند به سراغ رستوران J. Daeng در خیابان دوم بروید. برای یک شام رمانتیک با منظره دریا هم سری به رستوران Edge در طبقه چهاردهم هتل هیلتون بزنید.

از تعداد گزینه‌هایتان برای اقامت در تور پاتایا تعجب خواهید کرد. هتل‌های برندهای مطرح که اکثرشان منظره رو به دریا را به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهند، از جمله هالیدی این، شرایتون، دوسیت، مرییوت و رویال کلیف در این شهر قرار دارند. با در نظر گرفتن منظره‌های تماشایی از دریا همراه با استخرهای بزرگ، زمین‌های وسیع و اسپا با قیمت مناسب، هتل آماری را فوق‌العاده توصیه می‌کنیم. در عین حال تعداد بی‌شماری هتل‌های با کیفیت و با قیمت‌های متوسط، از منطقه ونگ آمات در شمال، تا منطقه جشن در مرکز و جنوب در ساحل جومتین، در همه جای شهر پخش شده‌اند.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3845

به "چرا به تور پاتایا برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا به تور پاتایا برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید