چرا امیر آقایی در فصل دوم سریال نوار زرد بازی نکرد؟

به گزارش دور زمین، پخش سریال نوار زرد 2 به کارگردانی سروش محمدزاده، از شنبه 18 دی شروع شده و هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو روی آنتن می رود. امیر آقایی در فصل تازه سریال نوار زرد حضور ندارد.

چرا امیر آقایی در فصل دوم سریال نوار زرد بازی نکرد؟

وی با انتشار پستی در فضای مجازی علت عدم حضورش در این سریال را شرح داده و نوشته:

با آغاز پخش سریال نوار زرد، با تعداد بی شماری سوال مشترک از جانب شما عزیزان روبرو شده ام که چرا در سری نو سریال حضور ندارم؟ با احترام به شما عزیزان، اذعان میکنم که بنده به علت تداخل قرارداد و تعهد به پروژه ای دیگر از همراهی عزیزانم باز ماندم و با هر تلاشی پیروز به هماهنگی و قبول مسئولیت نقش کاوه کیهان نشدم. برای همکارانم در تهیه این سریال برترین ها را آرزو میکنم، سپاس میگویم بانیپال شومون عزیز را برای لطف و پذیرش مسئولیت نقش. روحِ سیروس گرجستانی عزیزم قرین رحمت و نور باشد که جایش بسیار خالیست. یقین دارم از تماشا سری نو سریال، لذت خواهیم برد.

این سریال داستان یک سرگرد آگاهی به نام کاوه کیهان را روایت می نماید که گره پرونده های جنایی را باز می نماید و در این میان به پرونده ای برمی خورد که کشف واقعیت پای زندگی شخصی اش را به میان می کشد. این واقعیت بر می شود به سال ها پیش زمانی که در بم خدمت می کرد و زلزله بم…

منبع: فرارو
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5747

به "چرا امیر آقایی در فصل دوم سریال نوار زرد بازی نکرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا امیر آقایی در فصل دوم سریال نوار زرد بازی نکرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید