راز پوست درخشان مردم چین

به گزارش دور زمین، غذاهای چینی در تمام جهان به عنوان غذاهایی مقوی و مناسب سلامت انسان شناخته می‌شوند. تاثیر این غذاها را می‌توانید بر چهره‌های مردم چین ببینید. پوست صاف و درخشان مشخصه بسیاری از مردم چین است.

راز پوست درخشان مردم چین

کشورهای مختلف دنیا خوراکی‌های باستانی و سنتی دارند که برای حفظ سلامت بدن بسیار مفید هستند. مردم چین همیشه به داشتن پوست سالم، درخشان و صاف شهره بوده‌اند. این خاصیت ریشه در تغذیه‌ی سالم آن‌ها دارد. بسیاری از غذاهای چین از سالم‌ترین مواد غذایی تهیه می‌شوند. در چین نوعی کوفته از سال‌های دور در رژیم غذایی مردم این کشور وجود دارد که دارای خواص درمانی فراوانی است. کوفته گوشتی از غذاهای محبوب و مشهور مردم چین است.

برای تهیه این کوفته مخصوص چین، باید مقداری گوشت قرمز را به همراه تکه‌های خرد شده سیر، سس سویا و سرکه مخلوط کنید تا یک ترکیب یکدست به دست آید. بعد از آن این ترکیب را به خوبی پخته و در یک لایه از خمیر گندم (خمیری تهیه شده از آرد گندم و مورد استفاده در بسیاری از غذاهای کشور چین) قرار دهید. برای تهیه خمیر باید مقداری آرد گندم، آب و تخم مرغ را با هم مخلوط کنید تا خمیری یکدست ایجاد شود. می‌توانید به کوفته مقداری برنج سفید هم اضافه کنید. مخلوط پیچیده شده در خمیر را در آب جوش برای مدت معینی می‌پزید و آنگاه می‌توانید از طعم یک غذای باستانی بسیار خوش طعم و مقوی چین لذت ببرید.

انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2708

به "راز پوست درخشان مردم چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز پوست درخشان مردم چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید