پوزیتانو، شهری باشکوه در ساحل آمالفی ایتالیا

به گزارش دور زمین، پوزیتانو (Positano) در یکی از مشهورترین سواحل ایتالیا قرار گرفته و مقصدی بسیار زیبا و دوست‌داشتنی برای تعطیلات است. این شهر علاوه بر مسافران تور ایتالیا، بسیاری از ستارگان سینما و موسیقی را نیز به خود جذب می‌کند. این رومی‌های باستان بودند که ساخت ویلاهای شیک و باشکوه را در این محل آغاز کردند. خانه‌های رنگی و زیبا که بر روی صخره‌های شیب‌دار جا خوش کرده‌اند، منظره‌های این شهر مسحورکننده را شکل می‌دهند.

پوزیتانو، شهری باشکوه در ساحل آمالفی ایتالیا

آرامش را می‌توانید در کوچه کوچه‌های این شهر زیبا حس کنید. همین آرامش باعث شده این شهر به مقصدی عالی برای گذراندن تعطیلاتی لذت‌بخش در تور ایتالیا تبدیل شود. شما می‌توانید از ساحل این منطقه از روی آب و در سفری به کاپری، Paestum و Ischia لذت ببرید. شهر پوزیتانو تعداد زیادی رستوران ارائه‌دهنده غذاهای خوشمزه و لذیذ ایتالیایی، هتل‌ها، مغازه‌ها و بزرگترین ساحل در آمالفی را دارد.

این شهر ساحلی زیبا، مقصدی محبوب در تمام دنیا و بین تمام مسافران تور ایتالیا است. آب و هوا در تمام طول سال معتدل و ملایم است. در دوم جولای یک فستیوال مذهبی بزرگ تمام شهر را به یک جشن بزرگ تبدیل می‌کند. نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها به این شهر، فرودگاه بین‌المللی ناپل و فرودگاه سالرنو هستند. از Sorrento و Salerno با اتوبوس و با قایق از ناپل در دسترس است.

انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2703

به "پوزیتانو، شهری باشکوه در ساحل آمالفی ایتالیا" امتیاز دهید

11 کاربر به "پوزیتانو، شهری باشکوه در ساحل آمالفی ایتالیا" امتیاز داده اند | 4.6 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "پوزیتانو، شهری باشکوه در ساحل آمالفی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید