پنج تا از بهترین فروشگاه های اوتلت بانکوک

به گزارش دور زمین، جنوب شرق آسیا برای تولید لباس بسیار مشهور است. اگر به دنبال تخفیف‌های خیلی فوق‌العاده برای اجناس با برندهای معروف هستید، باید مستقیم به سراغ فروشگاه‌های اوتلت بانکوک بروید. همه تخفیف را دوست دارند و در این شهر می‌توانید اجناس تخفیف خورده بسیاری پیدا کنید. برای مثال Amarin Plaza یک مجتمع خرید بزرگ است که به طور کامل به اجناس تخفیفی اختصاص داده شده است. تمام این فروشگاه‌های اوتلت در شهر محصولاتی اصلی و معتبر ارائه می‌کنند، آن هم با قیمتی خیلی پایین‌تر از قیمت فروش آن جنس. اگر در زمان تور بانکوک به دنبال یک خرید عالی هستید، توصیه می‌کنیم به این فروشگاه‌های تخفیفی سر بزنید.

پنج تا از بهترین فروشگاه های اوتلت بانکوک

فروشگاه اوتلت بانکوک

فروشگاه اوتلت بانکوک مانند دیگر مجتمع‌های خرید شهر است، ولی این مجتمع، اجناس فوق‌العاده متنوع با کیفیت بالا و با قیمت‌هایی تخفیف خورده تا 90 درصد دارد. فروشگاه اوتلت بخشی از Central Group، بزرگترین خرده فروش تایلند است که در تمام کشور بیشتر از 20 مجتمع خرید و فروشگاه دارد. این فروشگاه اولین فروشگاه اوتلت آن‌ها در شهر است. فروشگاه اوتلت بانکوک در جاده Silom قرار گرفته و نزدیک ایستگاه Surasak قطار هوایی است. فروشگاه اوتلت بانکوک تنها 5 دقیقه با پیاده‌روی از ایستگاه فاصله دارد و به راحتی قابل دسترس است. این فروشگاه هر روز از ساعت 11 تا 20 باز است. بیشتر از 500 برند مختلف در این فروشگاه حضور دارند. مرکز خرید اوتلت بانکوک یک مقصد عالی برای خرید برای شهری است که خود برای فرصت‌های خریدی که به مسافران تور تایلند می‌دهد مشهور است. اگر قرار به انتخاب باشد فروشگاه اوتلت این شهر  بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

اوتلت کارخانه Jim Thompson بانکوک

Jim Thompson برای احیا کردن صنعت ابریشم تایلند برای بازارهای بین‌المللی مشهور است، ولی اگر به فروشگاه کوچک کنار خانه و موزه‌اش بروید احتمالا از قیمت بالای اجناس نا امید خواهید شد. خدا را شکر که فروشگاه اوتلت کارخانه Jim Thompson در دسترس است، بنابراین می‌توانید با دستی پر از لباس‌ها و پارچه‌های ابریشمی از تور تایلند برگردید. پنج طبقه در این فروشگاه وجود دارد که سه طبقه به پارچه‌های کتانی و ابریشمی که به صورت متری عرضه می‌گردند، اختصاص داده شده است. یک طبقه نیز به مبلمان منزل مانند بالش‌ها، رومیزی‌ها و پرده‌ها اختصاص دارد. محبوب‌ترین طبقه مربوط به لوازم جانبی است، جایی که می‌توانید عروسک‌های ابریشمی برای بچه‌ها، کروات‌های شیک، لباس و فریم‌های عکس پیدا کنید. رسیدن به این فروشگاه آسان است؛ باید از طریق قطار هوایی بانکوک (BTS) به ایستگاه Bang Chak رفته و سپس از خروجی 5 بیرون آمده و به خیابان Sukhumvit Soi 93 بروید. فروشگاه اوتلت کارخانه Jim Thompson با پنج دقیقه پیاده‌روی در این خیابان قابل دسترسی است. این فروشگاه هر روز از 9 تا 18 باز است.

GRI در مجتمع خرید Emporium بانکوک

خیلی‌ها با باز شدن GRI در مجتمع خرید Emporium متعجب شدند. این مجتمع خرید برای بودن برندهای معروفی ماند شنل و دیور در آن مشهور است و کمی عجیب بود که فروشگاهی در آن باز شود که بتوانید در آن حسابی تخفیف بگیرید. اگر علامت‌های تخفیف 80 درصدی روی شیشه‌ها برای قانع کردنتان برای رفتن به این فروشگاه اوتلت بانکوک کافی نیست، باید نگاهی به قفسه‌ها و ریل‌ها بیاندازید و مطمئن باشید دست خالی از این فروشگاه بر نمی‌گردید. GRI در طبقه اول مجتمع خرید Emporium قرار گرفته و برندهایی که اجناس تخفیف خورده آن‌ها در این فروشگاه به فروش می‌رسند عبارتند از Nine West، برند Karen Millen، برند Steve Madden و Episode. اجناس این فروشگاه معمولا تنها یک فصل عقب‌تر بوده و لباس‌ها در اندازه‌های متنوع در دسترس هستند. از طریق ایستگاه Phrom Pong قطار هوایی می‌توانید به این فروشگاه دسترسی داشته باشید. این فروشگاه از 9 تا 21 باز است.

فروشگاه اوتلت کارخانه Levi’s در بانکوک

اگر نمای بیرونی فروشگاه اوتلت Levi’s زیاد دلچسبتان نبود، احتمالا از دیدن فضای داخلی فروشگاه هم ذوق زده نخواهید شد. ولی اگر به دنبال خرید جین هستید در این فروشگاه تخفیف‌های خوبی تا 60 درصد وجود دارد. این فروشگاه کوچک در بانکوک پر شده از اجناس عالی با اندازه‌های متنوع. اگر چه که شلوار جین اصلی‌ترین محصول این فروشگاه است، ولی اگر خوب بگردید پیراهن، تیشرت و حتی ژاکت هم می‌توانید پیدا کنید. برای رسیدن به اوتلت Levi’s، باید از خروجی 3 ایستگاه Bang Chak قطار هوایی بیرون آمده و در امتداد Sukhumvit پنج دقیقه تا علامت قرمز اوتلت کارخانه Levi’s پیاده بروید. این فروشگاه از دوشنبه تا پنجشنبه و از 8 صبح تا 9 شب باز است.

Amarin Plaza بانکوک

مجتمع خرید Amarin Plaza نزدیک ایستگاه Chit Lom قطار هوایی قرار دارد و مقصد توریستی شناخته شده‌ای برای مسافران تور بانکوک نیست؛ که جای تاسف دارد چرا که در این مجتمع خرید می‌توانید تعداد زیادی اجناس عالی با قیمت‌های تخفیف خورده پیدا کنید. برندهایی مانند Quicksilver، آدیداس و Guess اجناسی با تخفیف‌های خیلی زیاد در این فروشگاه ارائه داده‌اند. می‌توانید عطر، ساعت و عینک آفتابی نیز با قیمت‌های پایین در این فروشگاه پیدا کنید. برند متوسط Jaspal تایلند نیز در این فروشگاه شعبه دارد. این مجتمع خرید، بهشتی با تهویه مطبوع برای خرید اجناس تخفیف خورده است. این مجتمع از ساعت 9 تا 21 باز است.

انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2744

به "پنج تا از بهترین فروشگاه های اوتلت بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج تا از بهترین فروشگاه های اوتلت بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید