پرچم بزرگ ایتالیا تمامی سکوهای سن سیرو را می پوشاند

به گزارش دور زمین، طرفداران تیم ملی فوتبال ایتالیا قصد دارند در بازی فردا شب پرچمی بزرگ را در استادیوم سن سیرو به نمایش بگذارند.

پرچم بزرگ ایتالیا تمامی سکوهای سن سیرو را می پوشاند

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال ایتالیا و سوئد در حالی فردا شب (دوشنبه) در دور برگشت از مرحله پلی آف اروپایی راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه در استادیوم سن سیروی میلان به مصاف هم می فرایند که آتزوری به دنبال جبران شکست یک بر صفر بازی رفت و کسب سهمیه حضور در جام جهانی روسیه است.

بر اساس گزارش سایت فوتبال ایتالیا، آخرین بلیت های به جامانده بازی ایتالیا - سوئد، امروز (یکشنبه) به فروش رفت که از این بین 74 هزار بلیت به ایتالیایی ها اختصاص یافته و 5500 بلیت هم به طرفداران سوئد تعلق یافته که از این تعداد تا کنون تنها 1800 بلیت به فروخته شده است.

گفته می گردد طرفداران ایتالیایی قصد دارند پرچم بزرگ ایتالیا را در سه سمت استادیوم به نمایش بگذارند. بر این اساس یکی از منحنی های استادیوم به رنگ قرمز در خواهد آمد، منحنی روبه رویش سبز رنگ خواهد شد و صندلی های مرکزی نیز به رنگ سفید در خواهند آمد.

آتزوری در استادیوم سن سیرو هرگز شکست نخورده و 22 پیروزی و 4 تساوی کسب نموده است. آنها در این استادیوم 76 گل زده اند و 22 گل دریافت نموده اند.

همچنین در بازی فردا شب، 10 هزار کودک از مدارس فوتبال، تقابل آتزوری و سوئد را از نزدیک تماشا خواهند کرد. هزار نیروی امنیتی هم به منظور تأمین امنیت این بازی فعالیت خواهند کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2415

به "پرچم بزرگ ایتالیا تمامی سکوهای سن سیرو را می پوشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچم بزرگ ایتالیا تمامی سکوهای سن سیرو را می پوشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید