پارک لومپینی بانکوک

به گزارش دور زمین، پارک لومپینی (lumpini) یک پناهگاه عالی برای آرامش، تنفس هوای تازه و بازدید از طبیعتی زیبا و دیدنی است. از نظر تاریخی قدمت آن به اوایل 1920 بازمی‌گردد و به عنوان نمایشگاه صنایع دستی تایلند و گل ساخته شد.

پارک لومپینی بانکوک

همه‌ی اهالی بانکوک، از افراد مسن گرفته که برای تمرین تای چی آمده‌اند، تا کودکانی که در کنار دریاچه برای تنفس هوای تازه به پارک می‌آیند، از طرفداران این پارک هستند. در این پارک می‌توانید بهترین گیاهان بومی را مشاهده نمایید که پارک لومپینی را به یک پارک جنگلی تبدیل کرده‌ است. از دیگر ساکنان این پارک می‌توان به سوسمار آبی اشاره کرد. آسمان‌خراش‌های بانکوک در اطراف این پارک قرار گرفته اند. تور تایلند فرصتی مناسب برای بازدید از جاذبه های فراوان است.

اگر به قدم زدن در محیطی آرام در تور تایلند علاقه دارید، می‌توانید مسیرهای پرپیچ‌وخم را دنبال نمایید که طبیعت آن شما را سحر و جادو خواهد کرد. به علاوه مکان‌هایی برای خواندن کتاب، تفکر یا برپایی پیک‌نیک وجود دارد. شما می‌توانید در تور تایلند در جنگل پرسه بزنید یا زیر سایه‌ی درختان بلند چرت زده و استراحت نمایید.

قبل از غروب خورشید می‌توانید در کلاس‌های رایگان ایروبیک شرکت کنید که در فضای باز برگزار می‌شود. در این پارک زمین بسکتبال هم وجود دارد و می‌توانید بسکتبال هم بازی کنید. بعدازظهرهای یکشنبه هم اغلب موسیقی جاز محلی یا ارکستر کلاسیک به صورت رایگان در پارک اجرا می‌گردد. از نزدیک‌ترین فروشنده‌های دوره‌گرد می‌توانید اسنک‌های خوشمزه و سبک میل نمایید.

اگر در تور بانکوک به بازدید پارک لومپینی رفتدید، در مورد غذا هم اصلا نگران نباشید. جدا از فروشندگان مواد غذایی خارج از درهای این پارک، می‌توانید از بازار آخر هفته که همه چیز می‌فروشد و pad thai (ماکارونی تایلندی) و jim joom (گوشت و سبزیجات) درست کنید. اگر هم به غذاها و خوردنی‌های گیاهی علاقه دارید، می‌توانید از آب گندم اینجا نوش جان کنید. پارک لومپینی میان جاده‌های رامای چهام (Rama IV) و Ratchadamri (جنوب و غرب) و Sarasin و Wireless قرار دارد.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3985

به "پارک لومپینی بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک لومپینی بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید