بازدید از پارک لومفینی بانکوک در تور تایلند

به گزارش دور زمین، مرکز شهر بانکوک با قفل‌های ترافیکی، مال‌های خرید مدرن و آسمان‌خراش‌ها مترادف شده است. اما این تمام چیزی نیست که در تور تایلند می‌توانید از این بخش شهر انتظار داشته باشید. این جا همچنین محل قرارگیری پارک لومفینی، اولین پارک عمومی بانکوک است.

بازدید از پارک لومفینی بانکوک در تور تایلند

در سال 1925، پادشاه رامای ششم، بخشی از زمین‌های سلطنتی را برای احداث یک پارک عمومی اهدا کرد. این رامای ششم بود که نام این پارک را Lumphini انتخاب کرد؛ این محلی است که بودا در آن متولد شده است. وقتی پادشاه از دنیا رفت، برنامه‌های ساخت پارک توسط جانشینش، رامای هفتم، توسعه پیدا کرد. در آن زمان پارک بیرون محدوده شهری بود، اما با مدرن شدن و توسعه شهر، این پارک حالا در مرکز متروپولیس بانکوک قرار گرفته است. پارک لومفینی فرصت بودن در واحه‌ای آرامش‌بخش و ساکت در میان هیاهو و شلوغی شهر را برای شهروندان و البته مسافران تور تایلند فراهم می‌کند. به افتخار مردی که این زمین را به مردم بانکوک هدیه داد، مجسمه رامای ششم در یکی از ورودی‌های پارک نصب شده است.

درخت‌ها و زمین‌های سرسبز پارک، اطراف دو دریاچه پخش شده‌اند. در این دریاچه‌ها مردم می‌توانند به ماهی‌ها غذا دهند یا یک قایق پدالی یا پارویی کرایه کرده و روی دریاچه قایق‌سواری کنند (کرایه قایق‌ها برای حدود 30 دقیقه 30 بات است). اگر در تور تایلند خود، صبح زود و یا در ساعت‌های اولیه بعدازظهر به این پارک بیایید، مردمی را می‌بینید که در حال ورزش، انجام حرکت‌های ایروبیک و تمرین تایچی هستند. در عمارت‌ها و پاگوداهای پارک احتمالا افراد محلی را می‌بینید که در حال شطرنج بازی کردن هستند. بین ماه‌های فوریه و آوریل، به پرواز در آوردن بادبادک فعالیتی محبوب در این پارک است. مانند هر جای دیگری در تایلند، در این پارک هم غذا هیچ وقت خیلی دور نیست. فروشندگان غذای خیابانی را می‌توانید بیرون ورودی پارک، مخصوصا صبح‌ها و بعد از ظهرها ببینید.

غیر از جاذبه‌هایی که انتظار دارید در هر پارک عمومی ببینید، پارک لومفینی چند غافلگیری هم برای مسافران تور بانکوک دارد. این پارک محل قرارگیری یک کتابخانه، یک مرکز مشاوره برای کودکان بی‌خانمان، یک مرکز جوانان و یک مدرسه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است. در سالن لومفینی در آخر هفته‌ها، جوانترها را می‌بینید که رقص‌های سنتی تایلندی را به نمایش می‌گذارند. برای دیدن مناظری تماشایی از پارک لومفینی و افق بانکوک، در هتل SO Sofitel بانکوک اتاق بگیرید. شما همچنین می‌توانید به کافه بالای هتل رفته و همراه با نوشیدنی از منظره زیبای پیش رویتان لذت ببرید.

پارک لومفینی هر روز از ساعت 4.30 تا 21 باز است. این پارک مکانی عالی برای گذراندن چند ساعت آرامش‌بخش در تور تایلند است. توجه داشته باشید که اجازه سیگار کشیدن و نوشیدن بعضی از نوشیدنی‌ها را در این پارک ندارید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این پارک Silom است. این ایستگاه شما را به ورودی اصلی پارک و مجسمه رامای ششم می‌رساند.

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3728

به "بازدید از پارک لومفینی بانکوک در تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از پارک لومفینی بانکوک در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید