پارک سافاری ورلد بانکوک

به گزارش دور زمین، پارک سافاری ورلد بانکوک، یکی از  جاذبه های سرگرم کننده تور تایلند برای بازدید از حیات وحش است. این پارک از دو بخش پارک حیوانات وحش و پارک دریایی تشکیل شده که هر کدام اجراهای متفاوت و مهجی برای بازدید دارند.

پارک سافاری ورلد بانکوک

باغ وحش از میان حیوانات عبور می‌کنید و در صورتی‌ که به نکات قبل از ورود به پارک عمل کنید، خطری تهدیدتان نمی‌کند. طول این بخش 5 کیلومتر است که گذشتن از آن حدوداً 45 دقیقه طول می‌کشد و در مسیر می‌توانید گونه‌های مختلفی از حیوانات مثل گورخر، بز کوهی، آهو، کرگدن‌، ببر و پرندگانی مثل شترمرغ ، پلیکان و لک لک‌ها را ببینید. بهترین موقع برای بازدید از این قسمت صبح است که به ببرها غذا می‌دهند تا به مرکز توجه بازدیدکنندگان بیایند.

قسمت دوم پارک یا همان پارک دریایی، شباهت بیشتری به باغ وحش‌های معمولی دارد، با این تفاوت که نمایش‌های ز یبایی برای گردشگران تور تایلند آماده کرده است. در این بخش می‌توانید از نمایش دلفین‌های آموزش دیده، شیرین‌کاری‌های فُک‌ها و میمون‌ها لذت ببرید.

این پارک بهترین مکان در تور تایلند است که هم می‌توانید آن را برای خوش‌گذرانی انتخاب کنید و در عین حال هم اطلاعات بیشتری در مورد حیوانات به دست بیاورید. فقط قبل از ورود، تابلوی ساعت برنامه‌ها را بخوانید تا بتوانید برنامه‌های متناسب با سلیقه‌تان را انتخاب نمایید.

نمایش دلفین‌ها یکی از بخش‌های محبوب پارک دریای است. از توپ‌بازی گرفته تا آواز خواندن دسته جمعی و شیرجه زدن‌های دیدنیشان. علاوه بر این می‌توانید با آنها دست بدهید یا بهشان بگویید شما را ببوسند و با شما عکس بگیرند.

نمایش پرندگان نمایش جذاب با فرود پرندگان رنگارنگ به صحنه شروع می‌شود که با حرکات آکروباتیک و هوششان قطعاً شما را شگفت‌زده می‌کنند.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4035

به "پارک سافاری ورلد بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک سافاری ورلد بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید