آشنایی با بهترین پارک آبی تایلند

به گزارش دور زمین، رفتن به یکی از این پارک‌های آبی در لیست بهترین پارک آبی تایلند، به شما این فرصت را می‌دهد که در تعطیلات‌تان در تور تایلند از یک روز پر هیجان و پر نشاط همراه با فرزندانتان لذت ببرید. با داشتن متوسط دمای 28 درجه سانتیگراد در طول سال، می‌توان با خیال راحت گفت که تایلند حسابی گرم است و پارک‌های آبی این کشور راهی دلپذیر و مطلوب برای خنک شدن همراه با یک تفریح جانانه در سرسره‌ها و تونل‌های آبی و تیوپ‌سواری روی رودخانه‌های آرام هستند.

آشنایی با بهترین پارک آبی تایلند

از بانکوک گرفته تا پاتایا، از هواهین گرفته تا پوکت، بزرگترین پارک‌های آبی تایلند همگی در داخل یا نزدیک به مهم‌ترین مقصدهای گردشگری این کشور قرار گرفته‌اند. لیست ما از بهترین پارک آبی تایلند را بررسی کنید: یک لحظه فکر کردن به هیجان بودن در این مکان‌های جذاب، شاید کاری کند که بخواهید یک بار دیگر به تور تایلند بروید.

پارک آبی Scenical World در خائو یای

Scenical World

Scenical World در خائو یای، بزرگترین شهربازی و پارک آبی در منطقه شمال شرق تایلند است. منطقه خائو یای منطقه‌ای بسیار زیبا و کوهستانی بوده و در 150 کیلومتری شمال شرق بانکوک قرار گرفته است. این پارک آبی 15 سرسره آبی و استخر دارد و هم به بزرگترها و هم به بچه‌ها فرصت می‌دهد در تور تایلند یک روز پر از تفریح همراه با آب‌تنی و شنا داشته باشند. موارد امنیتی در این پارک به هیچ عنوان نادیده گرفته نمی‌شوند. تمام بچه‌های زیر 12 سال باید همراه یک بزرگتر باشند.

پارک آبی کوهستان سیاه در هواهین

Black Mountain Water Park

پارک آبی کوهستان سیاه (Black Mountain Water Park)، یک روز پر از تفریح در تور تایلند برای خانواده‌ها و هر کسی که نیاز به کمی آب‌بازی دارد فراهم می‌کند. این پارک 9 سرسره آبی مختلف، یک استخر امواج، یک رودخانه آرام، استخر ساحلی، استخر بچه‌ها و خیلی چیزهای دیگر دارد. تمام این‌ها در زمینی احاطه شده با کوهستان‌های بلند و در کنار یک دریاچه مصنوعی درست در 10 کیلومتری شمال هواهین قرار گرفته‌اند. صاحبان و اداره‌کنندگان این پارک آبی همان کسانی هستند که زمین گلف کوهستان سیاه را در اختیار دارند؛ این پارک آبی جدیدترین جاذبه تفریحی این مجموعه است. پارک آبی روبه‌روی زمین گلف و در جاده‌ای محلی که از میان Wat Huay Mongkol و Baan Silapin عبور می‌کند قرار گرفته است. برای رسیدن به این پارک آبی باید از خیابان 56 هواهین، جاده‌ای را دنبال کنید که در پشت ایستگاه راه‌آهن هواهین پیچ می‌خورد و بعد از آن تابلوها را دنبال کنید.

پارک آبی کوکو در سامویی

Coco Splash Adventure & Waterpark

مجموعه تفریحی Coco Splash Adventure، یک پارک آبی نسبتا کوچک در منطقه لامای کو سامویی، به فاصله خیلی کوتاه از ساحل است. این پارک 4 استخر با 7 سرسره و تعداد زیادی فعالیت‌های تفریحی برای بچه‌ها دارد. اینجا مکانی مناسب برای خانواده‌ها برای فرار از گرمای روز در تور تایلند و گذراندن اوقاتی پر نشاط است. پارک آبی کوکو 10 هزار هزار متر مربع مساحت داشته و جاذبه‌هایش شامل خود پارک آبی، زمین گلف کوچک، بانجی ترامپولین، قایق برقی (همانند ماشین برقی البته در استخر)، ماشین‌های کارتینگ پدالی و قلعه بادی است. این به این معنی است که بازی‌ها و تفریحات این پارک بیشتر بچه‌های خیلی کوچک را هدف قرار داده‌اند، البته بعضی از سرسره‌ها محدودیت سنی و قدی دارند.

پارک آبی سانتورینی در چا آم

Santorini Park Waterventures

پارک آبی سانتورینی (Santorini Park Waterventures) تکه‌ای از این جزیره بسیار زیبای یونان را به چا آم تایلند آورده است. با وجود ساختمان‌های سفیدپوش‌شده کلاسیک، پیاده‌روهای سنگ‌فرش‌شده و آسیاب‌های بادی، رفتن به این پارک آبی در تور تایلند همانند قدم گذاشتن در جزیره یونانی سانتورینی است. گستره متنوعی از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و یک شهربازی، اوقاتی خوش برای تمام اعضای خانواده را فراهم می‌کنند. پنج بخش پارک سانتورینی، تفریحی همه جانبه را ایجاد می‌کنند. پارک آبی این مجموعه سرسره‌های هیجان‌انگیز و بخش‌های مختلف برای آب‌بازی دارد.

پارک آبی سیام بانکوک

Siam Park City

در پارک سیام (Siam Park City) آن قدر جاذبه برای دیدن و فعالیت تفریحی برای انجام دادن وجود دارد که می‌تواند یک روز کامل از تور تایلند شما را به خودش اختصاص دهد. محوطه بزرگی از مجموعه، به پارک آبی و سرسره‌های هیجان‌انگیزش اختصاص یافته است. یک شهربازی جداگانه نیز با سواری‌های هیجان‌انگیز برای بچه‌های کوچک و بزرگ در نظر گرفته شده است. در بازدید از این مجموعه، انتظار یک دیزنی‌لند یا یک پارک تفریحی در استانداردهای بین‌المللی را نداشته باشید. شاید بزرگترها کمتر جذب این مجموعه شوند اما بچه‌ها مطمئنا یک روز پر از تفریح و شادی را سپری خواهند کرد. با وجود قیمت مناسب و پایین ورودی و گزینه‌های ارزان غذا خوردن در داخل مجموعه، شما یک روز به‌یادماندنی همراه با بچه‌ها در تور بانکوک خواهید داشت.

پارک آبی جنگل آب بازی در پوکت

Splash Jungle Water Park

وقتی صحبت از هیجان واقعی و یک آب‌بازی تمام عیار باشد، پارک آبی جنگل آب‌بازی (Splash Jungle Water Park) در ساحل مای خائو در جنوب تایلند بی‌رقیب است. رفتن به این پارک در تور تایلند، یک روز عالی بیرون‌گردی مخصوصا برای بچه‌ها رقم خواهد زد. این پارک آبی خانه 12 سرسره آبی، سواری و جاذبه مختلف است. غریق‌نجات‌های حرفه‌ای همیشه حضور دارند تا این اطمینان خاطر را به وجود آورند که شما اوقات مفرح و ایمنی را سپری خواهید کرد. این پارک آبی نزدیک به فرودگاه بین‌المللی پوکت قرار گرفته و بخشی از هتل Grand West Sands Resort & Villas Phuket است. مهمانان هتل می‌توانند از تمام تفریحات این مجموعه به طور رایگان لذت ببرند. برای آن دسته از مسافران تور پوکت که در این هتل اقامت نمی‌کنند قیمت بلیت آنچنان زیاد نخواهد بود؛ یعنی همه افراد می‌توانند از جاذبه‌های پر هیجان و شادی‌آفرین این مجموعه همراه با غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ در محیطی با امکانات عالی در سطح جهانی لذت ببرند.

پارک آبی تالاب فانتازیا بانکوک

Fantasia Lagoon

پارک آبی تالاب فانتازیا (Fantasia Lagoon)، یک پارک آبی جذاب و نسبتا بزرگ است که بر روی سقف مرکز خرید The Mall Bangkae ساخته شده است. این پارک آبی در مقایسه با پارک‌های آبی دنیای رویایی و پارک سیام، به شهر بانکوک بسیار نزدیک‌تر است. با این که چندین سال از افتتاح این پارک می‌گذرد اما به شکل غافل‌گیرکننده‌ای برای مسافران تور تایلند ناشناخته است و تنها مردم محلی برای تفریح به اینجا می‌آیند. پارک آبی فانتازیا به تازگی بازسازی شده و مکانی بی‌نظیر برای بچه‌ها و نوجوانان برای گذراندن یک روز پر نشاط در استخرهای بزرگ و سرسره‌های مناسب آن‌ها است. شما نیز علاوه بر خود مرکز تجاری، به یک محوطه‌ی سرگرمی و بازی جذاب درست در پایین پارک آبی دسترسی دارید. ورودی پارک آبی تنها 100 بات است.

پارک آبی وانا ناوا در هواهین

Vana Nava Hua Hin Water Jungle

وانا ناوا (Vana Nava Hua Hin Water Jungle) یکی از بهترین پارک‌های آبی تایلند است که سواری‌های هیجان‌انگیز و گستره‌ی کاملی از امکانات را به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهد. این پارک آبی به اندازه یک سواری کوتاه در جنوب شهر هواهین قرار دارد. پارک آبی وانا ناوا در مجموع 19 سواری دارد که هر کدام به شکلی حرفه‌ای ساخته شده‌اند. تعداد زیادی رستوران فست‌فود و گزینه‌های خرید، یک روز عالی بیرون‌گردی برای کل اعضای خانواده ایجاد می‌کنند. در واقع پارک آبی وانا ناوا بسیاری از مردم را از بانکوک و حتی از مناطق دورتر به سمت خود جذب می‌کند، چرا که سواری‌ها در اینجا در سطح متفاوتی نسبت به تمام پارک‌های آبی پایتخت هستند. در اینجا امنیت خیلی جدی گرفته می‌شود و متصدیان پارک در تک تک مکان‌ها حضور دارند تا مطمئن شوند که همه مهمانان اوقات خوشی را سپری کرده و از تمام وسایل به درستی استفاده می‌کنند.

پارک آبی رامایانا پاتایا

Ramayana Water Park

پارک آبی رامایانا (Ramayana Water Park) یک زمین آب‌بازی بسیار بزرگ است که با محیطی طبیعی و فوق‌العاده زیبا احاطه شده و به جاذبه‌های در حال زیاد شدن منطقه Silverlake در جنوب پاتایا پیوسته است. با 50 سرسره و جاذبه مختلف، در زمینی به مساحت 184 هزار متر مریع، پارک آبی رامایانا پاتایا بزرگترین در نوع خودش در کل تایلند است. یک تالاب کوچک با چندین وسیله آبفشان برای بچه‌های خیلی کوچک مناسب است، به خصوص به این خاطر که این بخش سایبان دارد و از پوست آنها در برابر نور آفتاب محافظت می‌کند. پوست و چشم‌های تمام حاضران در این پارک آبی از مواد شیمیایی در امان است، چرا که در واقع هیچ ماده‌ای از این نوع در آب این مجموعه وجود ندارد. تمام استخرهای پارک آبی رامایانا از آب‌های تازه چشمه‌های منطقه پر می‌شوند و از یک سیستم تصفیه مدرن عبور کرده و تمیز می‌شوند. توصیه نمی‌کنیم این کار را بکنید، ولی در واقع در تئوری این آب قابل نوشیدن است.

پارک آبی کارتون نتورک آمازون پاتایا

Cartoon Network Amazone Waterpark

پارک آبی کارتون نتورک آمازون (Cartoon Network Amazone Waterpark) در حومه پاتایا، بزرگتر و باشکوه‌تر از هر پارک آبی در تایلند است. با داشتن 30 سواری و سرسره مدرن و هیجان‌انگیز و دیگر جاذبه‌ها شامل رژه‌هایی به سبک دیزنی‌ورلد، نمایش‌های سرگرم‌کننده، یک فود کورت با انواع غذاهای محلی و بین‌المللی، این پارک یک روز فراموش‌نشدنی در تور پاتایا برای تمام اعضای خانواده رقم خواهد زد. این پارک به بخش‌های مختلف، مناسب برای بچه‌های کوچک و نوجوان‌ها و بچه‌های بزرگتر و خانواده‌هایشان تقسیم شده است.

انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2746

به "آشنایی با بهترین پارک آبی تایلند" امتیاز دهید

2 کاربر به "آشنایی با بهترین پارک آبی تایلند" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین پارک آبی تایلند"

1 دیدگاه

Mehrdad. Gouran 20 تیر 1401

لطفا راه دسترسی به انواع پارک آبی همچنین پارک آبی فانتزیا لاگون را شرح دهید با سپاس

پاسخ به Mehrdad. Gouran
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید