واکنش سجادی به احتمال اعزام تیم هندبال بانوان به بازی های آسیایی

به گزارش دور زمین، وزیر ورزش و جوانان به احتمال اعزام تیم هندبال بانوان به بازی های آسیایی 2022 واکنش نشان داد.

واکنش سجادی به احتمال اعزام تیم هندبال بانوان به بازی های آسیایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حمید سجادی در حاشیه بازدید از روز پایانی رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا در تهران، ضمن تبریک شروع سال نو و موفقیت های ورزش طی روزهای شروعین سال 1401 گفت: به مسئولان فدراسیون هندبال خسته نباشید می گویم که کوشش زیادی برای این میزبانی انجام دادند. برنامه ریزی برای میزبانی شایسته این مسابقات از اسفند ماه و با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مجموعه انقلاب شروع شد. همانطور که می دانید، مکان برگزاری مسابقات عوض شد. قرار بود این رقابت ها در جزیره کیش برگزار گردد، اما بنا به دلایلی ترجیح دادند که در تهران میزبان باشند.

وی در ادامه اضافه کرد: تعداد 12 تیم در این مسابقات حضور داشتند. به گفته کارشناسان، برد امروز ارزشمند و البته مشکل بود. قطر در رشته هندبال کار بنیادی نموده است و حرف زیادی برای گفتن در این رشته در آسیا دارد و با برنامه کار می نماید. به هر حال برد امروز شیرین بود که آسان هم به دست نیامد.

وزیر ورزش ضمن خسته نباشید به اعضا تیم های قایقرانی، دوچرخه سواری، بسکتبال با ویلچر و کوراش راجع به اینکه طی دو هفته گذشته، درباره شانس حضور تیم هندبال بانوان در بازی های آسیایی 2022 هانگژو با توجه به موفقیت های اخیر دختران هندبالیست مواردی مطرح شده است، گفت: اینگونه تصمیمات در ستاد بازی های آسیایی گرفته می گردد و ما به نظر ستاد بازی ها احترام می گذاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5340

به "واکنش سجادی به احتمال اعزام تیم هندبال بانوان به بازی های آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سجادی به احتمال اعزام تیم هندبال بانوان به بازی های آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید