تور دبی: هواپیمایی امارات، رکورد بیشترین مسافر از ملیت های مختلف را ثبت کرد

به گزارش دور زمین، شرکت هواپیمایی امارات به تازگی با حمل بیشترین تعداد مسافر با ملیت های مختلف، علاوه بر ثبت در رکوردهای گینس، روز ملی امارات متحده عربی را نیز گرامی داشت.

تور دبی: هواپیمایی امارات، رکورد بیشترین مسافر از ملیت های مختلف را ثبت کرد

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

شرکت هواپیمایی امارات به مناسبت چهل و هشتمین سالگرد روز ملی و بعلاوه سال تسامح امارات متحده عربی، یک پرواز تاریخی در هشت آذر 1398 انجام داد. در پرواز A380، بیش از 500 مسافر از 145 ملیت با فرهنگ های مختلف حضور داشتند تا پرواز EK2019 را تاریخ ساز نمایند. در این مقاله از خبرنگاران از چندوچون این خبر بیشتر به شما خواهیم گفت.

هواپیمای A380 که تحویل ویژه سال تسامح بود، برای پرواز EK2019 مورد استفاده نهاده شد؛ این هواپیما دارای دو کلاس است و گنجایش 615 مسافر را دارد.

مسافران این پرواز از اقشار، قومیت ها، مذاهب و فرهنگ های مختلف بودند و شامل کارمندان، خانواده ها و بچه ها و بعلاوه مسافرانی مصمم می شد. مسافران را ترغیب نموده بودند که لباس ملی خود را بپوشند تا در طول کل پرواز، لباس های رنگارنگ آن ها به یک کلاژ زیبا تبدیل شده و با این کار سنت ها و میراث های گوناگون محترم شمرده گردد.

فعالیت های سرگرم نماینده و شادی در محل گیت مهیا شده بود و مسافران می توانستند با عکس ها و نمادهای هواپیمایی امارات عکس بگیرند و نام خود را روی یک تابلو یادداشت نمایند. در محل گیت نیز از مسافران با نوشیدنی و خوراکی پذیرایی شد.

مسئولیت پرواز EK2019 برعهده کاپیتان ملی امارات متحده عربی، عباس شعبان، کاپیتان شیخ سعید آل مکتوم و خلبان دوم کارین آرنینگ از پاراگوئه بود. این پرواز از باند 12R فرودگاه بین المللی دبی پرواز و به سمت شارجه، عجمان، ام القیوین حرکت کرد، سپس در جهت شرق از رأس الخیمه و فجیره گذشت و در ادامه راهی جنوب امارات و العین و ابوظبی شد و در نهایت هم به دبی بازگشت و این پرواز را در فرودگاه این شهر به سرانجام رساند.

پرواز هواپیمایی امارات برای یک ساعت برنامه ریزی شده بود؛ اما این پرواز 1.5 ساعت طول کشید و در ارتفاع حدود 2 هزار متری از زمین انجام شد و از آنجا که هواپیما در دبی فرود می آمد، هوا صاف بود. 22 خدمه این پرواز از 18 کشور مختلف بودند که مدیریت مهمانداران را جعفر حماد بر عهده داشت.

جالب ترین نکته درباره حضور مسافرانی از 145 ملیت مختلف این بود که آن ها می توانستند با مسافرانی از اقشار گوناگون به گپ وگفت و معاشرت بپردازند؛ به عنوان مثال یکی از مسافران در کنار دو زن هندی اهل چنای نشسته بود که هر دو در امارات زندگی می کردند.

درست قبل از فرود هواپیما، یک داور رسمی از رکوردهای جهانی گینس که در پرواز حضور داشت تا تعداد ملیت های این سفر را تأیید کند، رسماً اعلام نمود که این پرواز، رکورد نو گینس برای بیشترین تعداد مسافر از ملیت های مختلف را از آن خود نموده است. گواهینامه پرواز EK2019 در اختیار همه مسافران این پرواز نهاده شد.

زمانی که مسافران از هواپیما پیاده شدند، جشنی به مناسبت ثبت این رکورد در مقابل هواپیما برگزار و یک عکس گروهی با همه 500 مسافر آن در برابر A380، هواپیمای سال تسامح شرکت امارات گرفته شد.

یکی از مسافران می گفت که 9 سال قبل به امارات نقل مکان نموده و تا آن موقع این تعداد انسان از ملیت های مختلف را ندیده بود. او اضافه می نماید که در تمام مدت اقامتم در امارات متحده عربی، به تدریج از آشنایی با فرهنگ های دیگر و معاشرت با مردمی از ملیت های مختلف لذت برده ام. به اعتقاد او، هوانوردی توانست مردم جهان را در یک جا جمع کند؛ ما در کنار یکدیگر، یک تَن هستیم.

اگر برای سفر به امارات متحده عربی برنامه ریزی می کنید، می توانید تور دبی را در خبرنگاران جستجو نموده و برترین آفر تور را از میان آژانس های معتبر مسافرتی با پایین ترین قیمت بخرید.

منبع: کجارو / samchui.com
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4781

به "تور دبی: هواپیمایی امارات، رکورد بیشترین مسافر از ملیت های مختلف را ثبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: هواپیمایی امارات، رکورد بیشترین مسافر از ملیت های مختلف را ثبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید