تور دبی: در سفر به امارات از کجا تماشا کنیم؟

به گزارش دور زمین، امارات متحده عربی، کشوری کوچک ولی پر از جاذبه های گردشگری متنوع است. از هر سن و سال و سلیقه ای که باشید، جاذبه ای هیجان انگیز و خاص وجود دارد که در سفر به امارات از آن لذت ببرید.

تور دبی: در سفر به امارات از کجا تماشا کنیم؟

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

امارات متحده عربی، کشوری کوچک است؛ ولی هیچ کمبودی از نظر جاذبه های گردشگری خاص ندارد. نام این کشور در کتاب رکوردهای گینس چندین بار ذکر شده است که نشان می دهد جاذبه های منحصربه فرد فراوانی برای گردشگران دارد. در ادامه، چند مورد از جاذبه های خاص امارات متحده عربی را معرفی می کنیم که بدون شک تجربه ای متفاوت از سایر جاذبه های گردشگری در تور دبی خواهند بود.

1. تور سافاری بیابان

تورهای سافاری بیابان و کویرگردی جزو محبوب ترین تورهای گردشگری در امارات است. در این تور، از نزدیک مشاهده خواهید کرد که این کشور، قبل از تبدیل شدن به سرزمین آسمان خراش ها، چه حیات وحش و چه فرهنگی داشته است. گردشگران در جریان این تور، از تماشای غروب آفتاب در نواحی بیابانی لذت می برند. در نهایت می توانند در چادرهایی به سبک چادرهای اعراب بادیه نشین اقامت نمایند، پایکوبی های محلی را تماشا نمایند و غذای سنتی نوش جان نمایند.

2. سریع ترین ترن هوایی جهان

اگر از علاقه مندان به هیجان و ماجراجویی هستید، دست خالی از امارات بیرون نمی روید. سریع ترین ترن هوایی جهان در پارک سرپوشیده جهانی فراری قرار گرفته است. نام این ترن هوایی Formula Rosa است. سرعت آن در پنج ثانیه به 240 کیلومتر بر ساعت می رسد. غیر از این ترن هوایی، پارک جهانی فراری، جاذبه های فراوانی برای لذت بردن دارد. از وسایل تفریح با تم فراری گرفته تا ماشین های خیره نماینده.

3. شهر ارواح در راس الخیمه

فقط شجاع ترین گردشگران می توانند از این تجربه هیجان انگیز تماشا نمایند. شهر ارواح که از جاهای تماشای امارات است، در راس الخیمه قرار گرفته است. راس الخیمه یک روستای متروکه است که امروزه، جز خرابه ای از آن باقی نمانده است. نام اصلی این روستا، الجزیره الحمراء است و قدمت آن به قرن چهاردهم میلادی برمی گردد. اهالی منطقه معتقدند که این روستای متروکه محل زندگی جن است. جن در فرهنگ اسلامی و عربی وجود دارد و اهالی معتقدند که هر کسی از این روستا بازدید کند، می تواند اجنه را در قالب حیوانات مختلف مشاهده کند.

4. تماشای غروب خورشید از بزرگ ترین جزیره مصنوعی جهان

نخل جمیرا بزرگ ترین جزیره مصنوعی جهان است. این مجمع الجزایر از سواحل دبی به سمت دریا ساخته شده است. تعدادی از برترین رستوران ها و هتل های شهر دبی در این جزایر قرار دارند. این جزیره مصنوعی زیبا بدون تردید برترین جای دبی برای تماشای غروب آفتاب است. از اینجا می توانید چشم اندازهای بسیار زیبایی از دریا و غروب آفتاب را ببینید و یکی از برترین تجربیات خود را در سفر به امارات رقم بزنید.

5. بازدید از قدیمی ترین مسجد امارات

مسجد البدیه در امارت فجیره قرار گرفته است و قدمت آن به قرن پانزدهم برمی گردد؛ در حالی که خود کشور امارات فقط 45 سال عمر دارد. در واقع بسیار بعید است که بنایی با این قدمت در امارات پیدا کنید. این مسجد با ماشین دو ساعت از دبی فاصله دارد. بازدید از این مسجد برای کسانی که می خواهند با فرهنگ و تاریخچه امارات آشنا شوند، فرصت خوبی است.

6. ورزش کردن در پیست مسابقات فرمول 1

پیست یاس مارینا محل برگزاری مسابقات فرمول یک است. بسیاری از بزرگ ترین نام های جهان در مسابقات فرمول یک، در این پیست رقابت نموده اند. آنچه که این پیست مدرن و تماشای را متمایز می نماید این است که می توانید در مسیرهای این پیست دوچرخه سواری و پیاده روی کنید و البته هزینه ای هم ندارد. برای کسانی که دوچرخه ندارند، دوچرخه کرایه داده می گردد. اگر شما نیر تا به امروز به کشور امارات سفر نموده اید، تجربیات خود را با ما و سایر کاربران خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5336

به "تور دبی: در سفر به امارات از کجا تماشا کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: در سفر به امارات از کجا تماشا کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید