بهترین کارهایی که میتوان همراه با بچه ها در هانگزو انجام داد

به گزارش دور زمین، مارکو پولو (1254 تا 1324)، جهانگرد معروف قرن سیزدهم میلادی زمانی گفته بود هانگزو پر زرق و برق‌ترین و لوکس‌ترین شهر دنیا است. این شهر فوق‌العاده زیبا و خوش منظره در بخش مرکزی چین قرار گرفته است. هانگزو زمانی پایتخت سلسله Song بود. طبیعت زیبا و تاریخ غنی هانگزو توریست‌ها را از سراسر دنیا به این شهر جذب می‌کند.

بهترین کارهایی که میتوان همراه با بچه ها در هانگزو انجام داد

افراد مختلف در هانگزو تجربه‌های متفاوتی خواهند داشت. افراد میانسال آرامش هانگزو را دوست دارند. افراد جوان از تجربه رمانتیک هانگزو لذت خواهند برد و برای کودکان نیز آن قدر تفریح وجود دارد که هیچگاه هانگزو را فراموش نخواهند کرد. مهم نیست چه سنی دارید، عاشق هانگزو خواهید شد. اگر با بچه‌ها به تور چین و شهر هانگزو می‌روید، در ادامه کارهایی را لیست کرده‌ایم که حتما توصیه می‌کنیم در طول سفرتان به هانگزو انجام دهید.

دریاچه غربی هانگزو

دریاچه غربی زیباترین جاذبه توریستی هانگزو است. این دریاچه زیبا در هانگزو مکانی است که هر توریستی چه پیر چه جوان باید آن را ببیند. در دریاچه غربی هانگزو نسخه واقعی نقاشی‌های قدیمی و خارق‌العاده چین را خواهید دید. راه‌های زیادی برای بازدید از دریاچه غربی هانگزو وجود دارد. مسافران تور هانگزو که با کودکان به این شهر آمده‌اند می‌توانند دوچرخه کرایه کرده و یا از تراموا برای دیدن این دریاچه بزرگ و زیبای هانگزو استفاده کنند. کرایه کردن دوچرخه و گشتن در اطراف West Lake هانگزو، لذت بردن از مناظر، عکس گرفتن و توقف برای نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای از آن کارهایی است که حتما باید در هانگزو انجام دهید. سواری قایق بر روی دریاچه نیز فوق‌العاده لذت‌بخش است. نزدیک قسمت جنوبی دریاچه، پلی را خواهید دید که به سمت پارکی به نام Flower Pond می‌رود. این پارک، پارک فوق‌العاده زیبایی است و رفتن و دیدن این مکان ارزشش را دارد. تعداد زیادی ماهی قرمز بزرگ در این قسمت وجود دارند. همچنین کیوسک‌هایی وجود دارند که غذای ماهی به قیمت 3 یوان می‌فروشند. می‌توانید غذای ماهی خریده و همراه با بچه‌ها به ماهی غذا دهید. تماشای جنب‌وجوش ماهی‌ها برای خوردن غذا منظره‌ای محشر است. بهترین مکان برای غذا دادن به ماهی‌ها روی پل است.

پارک بهشت هانگزو

پارک بهشت هانگزو مکانی عالی برای تفریح همراه با بچه‌هاست. در این پارک قسمت‌های مختلفی مانند جزیره ماجراجویی (Adventure Island)، سرزمین پریان (Fairyland)، قبیله مایا، پارک آبی، Moon Slope، قایق سواری روی رودخانه و Jungle Party وجود دارد. بچه‌ها می‌توانند از ترن هوایی، کشتی دزدان دریایی، بالون سامبا و تعدادی سواری دیگر لذت ببرند. در میان تفریحات پارک بهشت هانگزو، پارک آبی خیلی محبوب است. منطقه شنا در این پارک بسیار تمیز است و سرسره‌های آبی خیلی شیب‌دار نیستند و برای بچه‌های با قد کوتاه‌تر از 1.5 متر مناسب هستند. می‌توانید در این پارک مهیج هانگزو با بچه‌ها بازی کنید و وقتی در کنارشان هستید لازم نیست نگران چیزی باشید. نزدیک پارک آبی چند رستوران کوچک وجود دارد که غذاهای بسیار خوبی دارند و می‌توانید از یک وعده غذای خوب لذت ببرید.

  • آدرس: چین، هانگزو، منطقه Xiaoshan، جاده Xianghu، شماره 92
  • پارک بهشت هانگزو حدود نیم ساعت با ماشین از مرکز هانگزو فاصله دارد

پارک Xixi Wetland هانگزو

پارک Xixi Wetland هانگزو مکانی عالی برای کسب آرامش و خوش گذراندن همراه با بچه‌ها است. این پارک حدود 15 کیلومتر با مرکز شهر هانگزو فاصله دارد. مسیرهای پیاده‌روی خوبی در این پارک هانگزو وجود دارد و بچه‌ها می‌توانند در آب بازی کنند. در این پارک هانگزو همچنین یک دهکده با یک پاگودا (معبدهای طبقه طبقه چین) وجود دارد که می‌توانید از آن بالا رفته و منظره‌ها را از تمام جهات ببینید. همچنین می‌توانید نسخه سنتی و محلی هانگزو از نمایش اپرای پکن را در این پارک ببینید. در تابستان‌های هانگزو، این منطقه فوق‌العاده سبز است، منظره‌ها زیبا و آب‌ها شفاف و تمیز هستند. این قسمت از هانگزو برای گذراندن یک روز خوب و مفرح برای خانواده‌ها همراه با بچه‌ها عالی است. می‌توانید قایق سوار شوید، قدم بزنید یا باربیکیو داشته باشید که مطمئنا بچه‌ها نیز از این فعالیت‌ها لذت خواهند برد. از مارس تا آوریل و از سپتامبر تا پایان اکتبر بهترین زمان برای رفتن به این قسمت از هانگزو است. این پارک 5 کیلومتر از دریاچه غربی و 15 کیلومتر از مرکز شهر هانگزو فاصله دارد.

شهر قدیمی سلسله سونگ در هانگزو

Song Dynasty Town بزرگترین و محبوب‌ترین پارک موضوعی درباره سلسه سونگ در چین است. این پارک در قسمت جنوب غربی دریاچه غربی هانگزو قرار گرفته است. در این محوطه تفریحی بخش‌های مختلفی برای انجام فعالیت‌های گوناگون و دیدن نمایش‌ها وجود دارد. کسانی که با بچه‌ها به تور هانگزو آمده‌اند می‌توانند به بخش تفریحی این پارک بروند. بچه‌ها می‌توانند چرخ و فلک سوار شوند، در ساحل به دنبال گنج بگردند، به جزیره ماجراجویی بروند یا قایق موتوری را تجربه کنند. بزرگترها هم می‌توانند از نمایش‌ها لذت ببرند.

خیابان باستانی Hefang هانگزو

خیابان باستانی Hefang هانگزو، خیابان/پیاده‌رویی با فروشگاه‌های بسیار است که در بخش قدیمی هانگزو قرار گرفته است. این خیابان هانگزو، جاذبه‌های بسیاری دارد و پر است از مغازه‌هایی که همه چیز می‌فروشند. معجونی از صداها، رنگ‌ها، بوها، غذاها و سوغاتی‌ها این خیابان هانگزو را به مکانی عالی برای بازدید همراه خانواده تبدیل کرده است. در چایخانه Tai Chi، شش استاد چای در یک مکان جمع شده‌اند و شما می‌توانید در آن‌جا نمایش‌های چای کونگ‌فویی ببینید و یک مراسم چای را تجربه کنید. اگر به سمت شرق این خیابان پر جنب و جوش هانگزو بروید کوچه‌ای خواهید دید که در آن خوراکی‌های خوشمزه به فروش می‌رسند. همراه با بچه‌ها چند تا از غذاها را امتحان کنید و مطمئن باشید که آن‌ها عاشق غذاها می‌شوند.

  • آدرس: چین، هانگزو، منطقه Shangcheng، خیابان Hefang
  • این خیابان 15 دقیقه با دریاچه غربی هانگزو فاصله دارد
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3692

به "بهترین کارهایی که میتوان همراه با بچه ها در هانگزو انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کارهایی که میتوان همراه با بچه ها در هانگزو انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید