بهترین همبرگر فروشی های چیانگ مای تایلند

به گزارش دور زمین، چه به دنبال غذای خوشمزه‌ی خانگی باشید چه آشپزهای تراز اول؛ رستوران‌های چیانگ مای برای هر ذائقه‌ای مناسب هستند. اگر در مدت اقامت در تایلند از غذاهای تایلندی خسته شدید، سری به این رستوران‌ها بزنید. مکان‌هایی که می‌توانید در آن‌ها برگری عالی نوش جان کنید.

بهترین همبرگر فروشی های چیانگ مای تایلند

رستوران Kafe 1985 چیانگ مای

کافه 1985 در کنار جاده‌ی سرسبز Moon Muang قرار دارد و مشتریان می‌توانند از سیب‌زمینی برشته، پوره‌ی گوشت و همبرگرهای آغشته به کره این رستوران لذت ببرند. مشتریان اصلی این رستوران را مسافران و کارگران تشکیل می‌دهند. در کافه 1985، با سفارش یک استیک‌برگر مخصوص که به همراه سیب‌زمینی سرخ‌کرده سرو می‌شود، در تور تایلند، مزه یک غذای واقعی آمریکایی را خواهید چشید.

رستوران Rock Me Burgers & Bar چیانگ مای

رستوران‌های چیانگ مای برای هر نوع سلیقه‌ای غذا دارند؛ حتی اگر دنبال همبرگر و سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌ی کلاسیک غربی باشید، نا امید نخواهید شد. سیب‌زمینی به همراه پنیر، پیاز تازه‌ی حلقه‌ شده در سبد و همبرگر مخصوص، تنها با قیمت 160 بات در دسترس‌ است که فقط بخشی از غذاهای این رستوران را تشکیل می‌دهد. فضای بزرگ، صندلی‌های راحت و محیط جذاب رستوران، این مکان را تبدیل به محلی محبوب در میان جوانان کرده است.

رستوران Beast Burger چیانگ مای

رستوران Beast Burger، کلوچه‌هایی (bun) سرو می‌کند که در هر گاز آن، می‌توان مزه‌های آمریکایی را حس کرد. این مکان محلی ایده‌آل برای دوست‌داران گوشت است که بعضی از آب‌دارترین همبرگر‌های چیانگ مای را عرضه می‌کند. این رستوران، در همبرگرهایش از مواد اولیه‌ی تازه و مقدار زیادی پنیر استفاده می‌کند.

رستوران Hamburg چیانگ مای

Hamburg، با محیطی زیرزمین شکل با دیوارهای آجری و نورپردازی با لامپ‌های فیلامنتی به سبک قدیمی، یکی از محبوب‌ترین فست‌فودهای چیانگ مای است. در این مکان می‌توانید غذای آمریکایی با انواع نوشیدنی‌ها را سفارش دهید. می‌توانید همبرگر teriyaki سفارش دهید یا همبرگر مخصوص این رستوران را امتحان کنید. دوست‌داران غذاهای دریایی باید همبرگر میگوی این فست‌فود را که به همراه سس انبه‌ی خام سرو می‌شود، امتحان کنند؛ چرا که این همبرگر یکی از غذاهای پرطرفدار و تحسین‌شده‌ی این رستوران است.

رستوران The Duke’s چیانگ مای

رستوران The Duke’s، فست‌فودی نام‌ آشناست که عمده‌ی شهرتش به خاطر پیتزاهای شیکاگویی و استیک‌های آب‌دار است که بسیار هم پرملات هستند. این رستوران در سال 2005 توسط دیوید آنیچوفسکی افتتاح شد و بهشتی برای عاشقان گوشت است. محیط گرم و خانوادگی، منظره‌ی زیبا و همبرگرهای غول‌پیکر این فست‌فود خاطره‌ای به یا ماندنی برایتان رقم خواهند زد. یک گاز از استیک راسته و یا گوشت دنده، به همراه یک قاشق عسل، کافی است تا عاشق این رستوران شوید.

رستوران Corner Bistro چیانگ مای

شهرت اصلی Corner Bistro به خاطر نوشیدنی‌های عالی و گوشت کبابی خانگی‌اش است. تخصص این رستوران در سرو غذاهای خوشمزه‌ی آمریکایی مانند بال مرغ کبابی، کیک‌های شیرین مثل کلوچه‌ی شکلاتی و نوشیدنی‌هایی از قبیل میلک‌شیک است. اگر دنبال همبرگر و سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌ی کلاسیک هستید، حتما همبرگر گوشت آب‌دار، به همراه پیاز و تکه‌های پنیر چدار را امتحان کنید. همچنین می‌توانید استیک Macreuse به همراه پوره‌ی سیب‌زمینی، سبزیجات فصلی و سس گیاهی را نیز امتحان کنید.

رستوران Orange House Burger چیانگ مای

از آنجایی که چیانگ مای پر از مسافران و میهمانان خارجی‌ است، تعجبی ندارد که این شهر مملو از مکان‌هایی باشد که محدوده‌ی زیادی از غذاها، اعم از غذاهای اقلیمی تا غذاهای مکزیکی را سرو می‌کنند. فست‌فود خانه‌ی نارنجی رستورانی منحصر به فرد در چیانگ مای است که تاکو (نوعی غذای مکزیکی)، هات‌داگ، همبرگر و غذاهای دیگر را سرو می‌کند. توصیه می‌کنیم غذای مخصوص این رستوران، یعنی استیک پنیری Philly که با لوبیای Chile سرو می‌شود را حتما امتحان کنید. این رستوران که در بازار شب واقع شده است، با سرو گوشت حلال، مقدم میهمانان مسلمان تور چیانگ مای را نیز گرامی می‌دارد.

انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3629

به "بهترین همبرگر فروشی های چیانگ مای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین همبرگر فروشی های چیانگ مای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید