هلسینکی، انتخابی عالی برای تور فنلاند در کریسمس

به گزارش دور زمین، فنلاند، کشور برف و یخ و جایی که بابانوئل در آن زندگی می‌کند، همیشه انتخابی خوب برای گذراندن یک تعطیلات زمستانی است. شهر هلسینکی فعالیت‌های متنوعی را به مسافران تور فنلاند ارائه می‌دهد. این شهر قبل از دسامبر با چراغ‌های نورانی روشن شده و حال و هوایی کریسمسی می‌گیرد. در این زمان از سال فستیوال‌ها، کنسرت‌ها و رویدادهای مختلفی برگزار می‌شوند؛ رستوران‌ها غذاهای فصلی سرو می‌کنند و بازارهای کریسمسی پر رونق و پر هیاهو می‌شوند.

هلسینکی، انتخابی عالی برای تور فنلاند در کریسمس

مردم محلی و مسافران تور فنلاند می‌توانند در زمان کریسمس در خود شهر اسکی‌بازی کنند. هلسینکی با جنگل‌ها احاطه شده و 200 کیلومتر مسیرهای مختلف، برای اسکی ایده‌آل هستند. تپه‌های اطراف شهر مکان‌هایی عالی برای سورتمه‌سواری هستند. لیز خوردن روی برف با سورتمه یکی از فعالیت‌های محبوب بین خانواده‌ها است. میدان‌های اسکیت‌بازی در شهر نیز همیشه شلوغ هستند. پیاده‌روی روی یخ‌های دریای بالتیک نیز یک تفریح محبوب و در عین حال کاملا غیر عادی در این وقت سال است. تجربه سوناهای مشهور فنلاند و پریدن در آب یخ‌زده نیز از بایدهای سفرتان به این کشور هستند.

تجربه هلسینکی در زمستان تجربه‌ای ویژه است: تعداد زیادی فعالیت‌های بیرونی در دسترس است، رستوران‌ها غذاهایی لذیذ ارائه می‌دهند و چراغ‌های رنگارنگ و جشن‌های کریسمسی، این شهر را به مقصدی شگفت‌انگیز برای زمستان تبدیل می‌کنند. این سفر برای آن‌هایی که دلشان برای برف تنگ شده جذابیت خاصی خواهد داشت، چرا که در این زمان از سال فنلاند برف کم ندارد. چراغ‌های کریسمسی روز 23 نوامبر روشن می‌شوند. جشن شب سال نو با آتش‌بازی و موسیقی و سرگرمی جشن گرفته می‌شود. شما می‌توانید با هواپیما از شهرهای مختلف اروپا، با قطار از روسیه، با قایق از آلمان، استونی، روسیه، لهستان و سوئد به هلسینکی برسید.

انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3055

به "هلسینکی، انتخابی عالی برای تور فنلاند در کریسمس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلسینکی، انتخابی عالی برای تور فنلاند در کریسمس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید