هتل گرند کاپتورن واتر فرانت سنگاپور

به گزارش دور زمین، هتل گرند کاپتورن واتر فرانت سنگاپور تنها 22 کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی چانگی فاصله دارد. ساختمان 30 طبقه این هتل در امتداد خط ساحلی شهر سنگاپور نزدیک به اسکه‌های Boat و Clarke و Robertson قرار گرفته است. بسیاری از مناطق تجاری و سرگرمی شهر مانند مرکز مالی مارینا بی، جاده اورچارد، محله چینی‌ها، سنتوسا و رافلز به راحتی با تاکسی قابل دسترس هستند. هتل گرند کاپتورن سنگاپور مکانی ایده‌ال در شهر برای اقامت و گشت و گذار و دیدن جاذبه‌های مختلف است. برای راحتی مسافران تور سنگاپور، هتل اینترنت رایگان در تمام اتاق‌ها در اختیارشان قرار داده و مرکز سلامتی و بدنسازی، جکوزی، استخر شنا و زمین تنیس، آنان را سرگرم می‌کنند. هتل، 550 اتاق به اضافه 24 سوئیت همراه با خدمات دارد. هر کدام از اتاق‌ها به زیبایی مبله شده‌اند و پنجره‌های از کف تا سقف دارند و از آنها مناظری زیبا از شهر یا رودخانه پیدا است.

هتل گرند کاپتورن واتر فرانت سنگاپور

هتل گرند کاپتورن سنگاپور به مهمانان خود یک اسپا با خدمات کامل، زمین تنیس روباز و یک استخر روباز را ارائه می‌دهد. 3 رستوران در این مجموعه به مسافران تور سنگاپور خدمات عرضه می‌کنند. فضاهای عمومی در هتل گرند کاپتورن سنگاپور امکان دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان را برای مهمانان فراهم کرده‌اند. امکانات تجاری هتل شامل مرکز تجارت، خدمات اتومبیل و لیموزین و اتاق‌های ملاقات می‌شوند. یک مرکز بدنسازی، کارکنان چند زبانه و خدمات پیشخدمت از دیگر امکانات این هتل لوکس در سنگاپور هستند. پارکینگ رایگان است و پارک اتومبیل را کارکنان هتل انجام می‌دهند. مهمانان هتل گرند کاپتورن سنگاپور می‌توانند از خدمات اسپای هتل شامل ماساژ، ماسک صورت، مانیکور و پدیکور استفاده کنند.

هتل گرند کاپتورن واتر فرانت سنگاپور 574 اتاق دارد و این اتاقها همگی به تهویه مطبوع، مینی‌بار و گاوصندوق تجهیز شده‌اند. تلویزیون‌های LCD، فیلم‌های اجاره‌ای را نمایش می‌دهند. سرویس‌های بهداشتی، حوله، دمپایی، مواد شوینده و سشوار دارند. مسافران تور سنگاپور در اتاق‌ها هم به اینترنت بی‌سیم دسترسی دارند. دیگر امکانات اتاق‌های گرند هتل کاپتورن سنگاپور شامل میز، تلفن، دستگاه قهوه‌ساز و چای‌ساز و بطری‌های آب نوشیدنی هستند. امکاناتی که مهمانان می‌توانند درخواست کنند شامل اتو و میز اتو می‌شوند.

انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4066

به "هتل گرند کاپتورن واتر فرانت سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل گرند کاپتورن واتر فرانت سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید