ده تا از بهترین هتل های لوکس بانکوک

به گزارش دور زمین، بهترین هتل‌های لوکس بانکوک که در این لیست آمده‌اند، توسط حرفه‌ای‌ها انتخاب شده‌اند. بانکوک مجموعه‌ای از بهترین هتل‌های لوکس دنیا را دارد. اگر به دنبال فضایی راحت و مجلل، خدماتی فوق‌العاده و به طور کلی بهترین‌ها در سفر خود به تایلند هستید، هتل‌های لوکس بانکوک شما را ناامید نمی‌کنند.

ده تا از بهترین هتل های لوکس بانکوک

هتل Mandarin Oriental بانکوک

سرویس افسانه‌ای هتل Mandarin Oriental بانکوک قدمتی 125 ساله دارد. این هتل لوکس بانکوک نیازهای مهمان‌های خودش را در بالاترین سطح ممکن پاسخگو است. Kurt Wachtveitl، مدیر ارشد هتل که به تازگی بازنشسته شده، 41 سال از عمر خود را صرف این کرد که مطمئن شود هتل Oriental بانکوک در زمینه راحتی، بزرگی و سبک خاص پذیرایی از مهمانانش هیچ رقیبی نداشته باشد.

هتل شانگریلا (Shangri-La) بانکوک

هتل شانگریلا (Shangri-La) بانکوک، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره بانکوک است و موقعیت آن در کنار رودخانه در بحث آسودگی و زیبایی بهترین‌ها را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. هتل شانگریلا بانکوک در کنار رودخانه Chao Phraya قرار گرفته و منظره‌هایی خارق‌العاده از رودخانه دارد. منظره‌هایی که هم از اتاق‌ها و هم از استخر دوست‌داشتنی هتل قابل رویت هستند. موقعیت این هتل دسترسی فوق‌العاده راحتی به مراکز مهم خرید بانکوک، جاذبه‌های توریستی تور بانکوک و مناطق تجاری را ایجاد می‌کند. با دسترسی راحت به قطار هوایی بانکوک در ایستگاه Saphan Taksin، می‌توانید به راحتی در کل بانکوک رفت و آمد کنید. فرودگاه بین‌المللی Suvarnabhumi بانکوک تنها 30 تا 35 دقیقه با ماشین از این هتل فاصله دارد.

هتل Lebua at State Tower بانکوک

هتل Lebua at State Tower یک هتل 5 ستاره لوکس در منطقه Bang Rak بانکوک است و در نزدیکی منطقه تجاری Silom بانکوک و رودخانه بزرگ Chao Phraya قرار گرفته است. امکانات این هتل لوکس بانکوک به واقع خاص هستند و بهترین خاطره‌ها را برای مهمانانش به یادگار می‌گذارد. عکس‌هایی که می‌توانید در این هتل از رودخانه فوق‌العاده زیبای مجاور هتل و منظره شهری بانکوک بگیرید، بهترین‌های سفرتان خواهد شد. ایستگاه قطار هوایی Saphan Taksin تنها 5 دقیقه با هتل فاصله دارد. در بندرگاه Sathorn می‌توانید با قایق به بازار شبانه Asiatique و منطقه قدیمی بانکوک بروید جایی که تعداد زیادی معبد باستانی و مشهورترین جاذبه توریستی بانکوک یعنی Grand Palace قرار گرفته‌اند.

هتل Banyan Tree بانکوک

ترکیبی خارق‌العاده از طراحی‌های مدرن و تایلندی، 237 اتاق این هتل لوکس بانکوک را تشکیل داده‌اند. اتاق‌هایی که طراحی‌هایی الهام گرفته از میراث سنتی تایلند دارند و با پنجره‌هایی کشیده شده از کف تا سقف نمایی خارق‌العاده از بانکوک را در اختیارتان می‌گذارند. چیزهای لوکس کوچکی هستند که کمک کرده‌اند هتل Banyan Tree بانکوک در میان بقیه متمایز باشد، چیزهایی مانند بودن دو تلویزیون در اتاق‌ها، روزنامه که هر روز برایتان آورده می‌شود و امکان انتخاب بین رایحه‌های مختلف روغن‌های خوشبو کننده. اگر با خانواده به تور تایلند می‌روید سوئیت دو خوابه 119 متری هتل، خانه را برایتان تداعی می‌کند.

هتل ویلایی آنانتارای بانکوک

هتل ویلایی آنانتارا بانکوک (Anantara Riverside Bangkok Resort) در زمینی بسیار بزرگ در کنار رودخانه Chao Praya بانکوک قرار گرفته است و آن قدر دلیل در اختیارتان می‌گذارد که نخواهید هتل را ترک کنید. 11 رستوران و بار مجزا، استخری زیبا با نخل‌هایی که آن را احاطه کرده‌اند، زمین تنیس و یک باشگاه ورزشی فوق‌العاده مجهز، تنها گوشه‌ای از چیزهایی است که در این اقامتگاه لوکس بانکوک نصیبتان می‌شود. به این‌ها اسپای مشهور Anantara و محوطه‌های بازی بچه‌ها را هم اضافه کنید و می‌بینید که این هتل بانکوک برای همه خانواده عالی خواهد بود. با تعداد زیادی المان‌های گرفته شده از فرهنگ تایلند ترکیب شده با طراحی‌های چوبی و سقف‌های بلند از دوره استعمار، این هتل لوکس بانکوک دنیایی متفاوت از شلوغی و زرق و برق شهر بانکوک برایتان فراهم کرده است. حتی با این که تا نزدیک‌ترین ایستگاه قطار هوایی یعنی ایستگاه Saphan Taksin، پانزده دقیقه با قایق فاصله است، با این حال این هتل چیزی در خود دارد که در بانکوک کم پیدا می‌شود.

هتل Hansar بانکوک

هتل Hansar بانکوک یک هتل بوتیک متمایز در بانکوک است. این هتل 5 ستاره بانکوک سوئیت‌هایی خارق‌العاده و سرویسی فوق‌العاده دارد و در مکانی عالی نزدیک به منطقه تجاری Silom و Ploenchit و منطقه خرید Siam قرار گرفته است. رستوران‌ها و بارهای زیادی در این منطقه از بانکوک وجود دارند، بنابراین تفریحات بعد از ظهرهایتان جور است و به لطف ایستگاه قطار هوایی نزدیک هتل در Ratchadamri، گشتن در دور و اطراف بانکوک بدون دردسر امکان‌پذیر است. 62 سوئیت هتل Hansar بانکوک به سبکی کلاسیک طراحی شده‌اند و فضایی خاص و در عین حال راحت برای مسافران ایجاد کرده‌اند.

هتل Peninsula بانکوک

مهمانان در هتل 37 طبقه Peninsula بانکوک با جلال و عظمت این هتل شگفت‌زده خواهند شد، اما چیزی که باعث می‌شود این هتل لوکس بانکوک در میان دیگر هتل‌ها بدرخشد، توجه فوق‌العاده به جزئیات و سرویس بی‌نقصش است. کفش‌هایتان به یک اشاره واکس زده می‌شوند، روزنامه مورد علاقه‌تان هر روز صبح برایتان آورده می‌شود و صبحانه مورد علاقه‌تان به یاد سپرده می‌شود و تا زمان اقامتتان آن طور که شما میل دارید سرو می‌شود. در این هتل لوکس بانکوک لازم نیست درخواستی را دو بار تکرار کنید، این رفتاری است که هر مهمانی در Peninsula بانکوک انتظار دارد. بوفه صبحانه در River Cafe در کنار رودخانه Chao Phraya یک شروع عالی برای روزتان در بانکوک مهیا می‌کند. 5 رستوران دیگر این هتل نیز هر کدام چیزی خاص را برای ارائه به شما دارند.

هتل The Okura Prestige بانکوک

وقتی قدم به هتل Okura Prestige بانکوک می‌گذارید نمی‌توانید از منظره‌های پانورامای بانکوک که پیش رویتان قرار گرفته شگفت‌زده نشوید. وقتی به بیرون خیره شده‌اید زیاد طول نمی‌کشد که متوجه می‌شوید داخل هتل نیز به اندازه نمای بیرونی‌اش فوق‌العاده است. هتل Okura Prestige بانکوک، بلند و زیبا است: سطوح‌‌های پولیش خورده، پله‌های براق از جنس استیل و نقاشی‌های مدرن بر روی دیوار، جلوه‌های زیبای این هتل لوکس بانکوک هستند. ذوق‌زده شدن در این هتل بانکوک تمامی ندارد؛ در طبقه 25 شما در استخری بی‌انتها (infinity pool) در میان آسمان‌خراش‌های بانکوک قرار می‌گیرید.

هتل Oriental Residence بانکوک

هتل Oriental Residence بانکوک مکانی عالی برای اقامت در بانکوک است، اگر می‌خواهید تعطیلاتی آرام و بدون نگرانی را در منطقه‌ای نزدیک به بهشت خرید Siam و منطقه تجاری Silom بگذرانید. لابی این هتل لوکس بانکوک روشن و زیبا است و پر شده از بوی گل‌های تازه. استخر هتل فضایی شیک و آرامش‌بخش دارد و باشگاه ورزشی آن با این که کوچک است اما وسایل مجهزی دارد. دو رستوران موجود در هتل Oriental Residence بانکوک، خود به تنهایی دلیلی برای بازدید از این هتل هستند.

هتل SO Sofitel بانکوک

در هتل SO Sofitel بانکوک 238 اتاق شیک در چهار سبک متفاوت وجود دارد که باعث شدند هر طبقه مانند هتلی متفاوت باشد. طبقات پایینی سبک فلزی دارند، با تخت‌هایی چنان سفید و محیطی چنان روشن که در تضاد کامل با رنگ‌های شلوغ بانکوک قرار دارند. اگر به دنبال آرامش بیشتری هستید، به طبقات بالایی این هتل لوکس بروید، جایی که اتاق‌های گرم و طراحی شده با چوب، آماده پذیرایی از شما هستند. در قسمت دیگر اتاق‌هایی با طرح‌هایی بر گرفته از افسانه‌های تایلندی را می‌بینید و در چهارمین بخش اتاق‌هایی با موضوع دریایی وجود دارند.

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3636

به "ده تا از بهترین هتل های لوکس بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده تا از بهترین هتل های لوکس بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید