زندانی شدن در هتل سوک استیشن بانکوک

به گزارش دور زمین، هتل سوک استیشن (Sook Station)، یکی از جاذبه‌های عجیب تور تایلند برای اقامت است. این هتل در نزدیکی جاده Sukhumvit و در محله Udomsook قرار گرفته و تمام ویژگی‌های زندان را دارد.

زندانی شدن در هتل سوک استیشن بانکوک

هزینه اقامت در هتل سوک به ازای هر شب تنها 30 دلار است. مهمانان باید با صورت های در هم رفته پشت میله های تقلبی که حکم در اتاقشان را دارد زندانی شوند و لباس های گشاد سفید و مشکی بپوشند و برای عکس گرفتن ژست بگیرند. در تور تایلند بد نیست سری به جاذبه‌های عجیب تور تایلند هم سری بزنید.

برای اینکه حس ضد لوکس در هتل به وجود آورند، حمام های هتل را به صورت مشترک ساخته اند و چراغ های آویزان کم نور و دوش های فلزی در آن به کار برده اند. نیمکت های سنگی در کنار دیوارهای آجری، ترسناک به نظر می رسند!

با اقامت در این هتل در تور تایلند حس زندانی بودن به شما دست خواهد داد. مهمانان در این هتل می توانند لباس هایشان را بر روی آویزهای چکش مانند که به دیوارها آویخته شده اند، آویزان کنند. آنها می توانند از این چکش ها استفاده کنند تا خود را از هتل خارج نمایند.

اتاق 203 این هتل برای کسانی که در تلاش برای فرار هستند، بسیار مناسب است. این اتاق به“تاریکی” معروف است و حتی یک پنجره هم ندارد. این اتاق پاسخ  “هتل سوک استیشن” به سلول انفرادی تلقی می‌گردد.

علاوه بر اتاق هایی که با تخت خواب های فلزی و مبلمان مینیاتوری کم ارزش چیده شده اند، لباس خواب های راه راه برای مهمانان در نظرگرفته شده است که شامل پلیور و تاپ و کلاه راه راه سفید مشکی است.

در هنگام  ورود به هتل مهمانان برای گرفتن عکس بازداشت آماده شده که در عکس باید نام، شماره اتاق و تاریخ ورود آنها به هتل مشخص شده باشد. در تور تایلند با اقامت در این هتل می‌توانید حس ماجراجویی را در خود زنده کنید.

به گفته پیانات مهمانان باید از لباس های زندان به عنوان لباس های راحتی که در هتل های دیگر می پوشند استفاده کنند. این بدان معناست که باید در اتاق ها و محوطه اطراف هتل این لباس ها را بپوشند. به احتمال زیاد مهمانان مایل هستند تا عکس های زیادی را با لباس های راه راهشان بگیرند و هتل از این موضوع استقبال می کند. اتاق ها که دارای درهای کشویی شیشه ای با میله های استیل و دیوارهای مزین به چوب خط زندانیان هستند، شرایط مناسبی برای عکس گرفتن فراهم می کنند.

اگر مسافران به لباس خواب های گرم و راحتشان نیاز داشته باشند می توانند با پرداخت 20 دلار آن ها را با خود به خانه ببرند. اتاق های استاندارد هتل فقط 8 متر مربع مساحت دارند و یک تخت خواب 2 طبقه و بالکن کوچک در آن وجود دارد.

انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 373

به "زندانی شدن در هتل سوک استیشن بانکوک" امتیاز دهید

4 کاربر به "زندانی شدن در هتل سوک استیشن بانکوک" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندانی شدن در هتل سوک استیشن بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید