هتل سوکوسول بانکوک

به گزارش دور زمین،  هتل سوکوسول (THE SUKOSOL HOTEL)، یکی از برترین هتل‌های 4 ستاره تور تایلند در شهر بانکوک می‌باشد. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل سوکوسول بانکوک

هتل سوکوسول (THE SUKOSOL HOTEL) در مرکز منطقه تجاری و توریستی PRATUNAM شهر بانکوک قرار دارد. نام این هتل سیام سیتی (SIAM CITY) می‌باشد. اگر در تور بانکوک قصد خرید یک هتل سوکوسول برای کسانی که قصد خرید دارند امتیاز بزرگی به شمار می‌رود و پیاده می‌توانند از مراکز تجاری بانکوک به هتل رفت و آمد نمایند.

فروشگاه ها و مراکز تجاری مانند Platinum Mall و Pratunam Market نزدیک این هتل هستند. این هتل توسط فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، صرافی‌ها و فروشگاه‌های محلی به صورت 24 ساعته در دسترس هستند، احاطه شده است.

هتل سوکوسول دسترسی آسانی به امکاناتی مانند مترو، بازارها، قطار و رستوران های شهر قرار گرفته است. مرکز خرید Pratunam در 1.5 کیلومتری و مراکز خرید SIAM و MBK در 2 کیلومتری هتل سوکوسول قرار گرفته است. یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل نزدیکی آن به ایستگاه مترو است. برای این که در تور تایلند یک اقامت آرام و با کیفیت را تجربه نمایید، در این هتل اقامت نمایید.

هتل سوکوسول در مجموع 470 اتاق دارد، که امکاناتی مانند ترانسفر فرودگاه، امکانات برای افراد مسن و معلول، بار داخل استخر، نگهداری از کودکان، پارک ماشین، کافی شاپ، طبقه اجرایی، سالن زیبایی، خدمات شاتل، صرافی، آسانسور، امکانات برای مهمانان معلول، خدمات لباس های شسته شده، مطبوعات، نوار کنار استخر و مطالعه، رستوران، خدمات اتاق، جعبه سپرده ایمنی، ترانسفر فرودگاهی، منطقه سیگار کشیدن، تور، مرکز تناسب اندام، استخر در فضای باز، سونا، وان آبگرم، اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و مناطق عمومی، اسپا، سونای بخار، استخر کودکان و دربان دارد.

اتاق‌های این هتل در دسته‌های اتاق SIAM DELUXE، اتاق AYUTHAYA DELUXE، اتاق خانوادگی، اتاق خانوادگی پریمیر، اتاق کلاب SIAM، سوئیت کلاب SIAM تقسیم می‌شوند.

استخر روباز، باغ، تراس، سونا ، مرکز تناسب اندام، آبگرم و سلامتی، مرکز ماساژ و جکوزی از امکانات تفریحی این هتل در تور تایلند هستند.

هتل Sukosol بانکوک با ترکیبی از معماری اروپایی وتایلندی ساخته شده است و از بهترین هتل‌های تور تایلند به شمار می‌رود. این هتل در مجموع 500 اتاق داشته که شامل اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های دولوکس، سوئیت‌های لوکس و اتاق‌های خانوادگی هستند. هتل سوکوسول ترکیبی از دکوراسیون تایلندی و هنرهای امروزی می‌باشد و به صورت مدرن طراحی شده است و  می‌تواند یک اقامت راحت را برای شما در تور بانکوک تضمین می‌کند. هتل سوکوسول با داشتن پنج  رستوران مجموعه‌ای از غذاهای خوشمزه و لذیذ را برای مهمانان فراهم می‌کند. رستوان‌ها، لابی و مناطق عمومی هتل با اشیای قدیمی و با ارزش و اشیای لوکس و آنتیک تزیین شده است.

هتل سوکوسول، در مرکز شهر بانکوک قرار گرفته و یکی از بهترین هتل‌های تور تایلند برای اقامت است و تا ایستگاه قطار داخل شهری تنها 3 دقیقه فاصله دارد که همین امر باعث شده است که گردشگران به راحتی به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشند. همچنین این هتل تنها دو ایستگاه به مراکز خریدی همچون ام بی‌ کی، سیام پاراگون واقع در میدان سیام دسترسی داشته باشند.

امکانات و خدمات رفاهی هتل سوکوسول بانکوک

  • استخر روباز
  • سونا
  • باشگاه بدنسازی
  • مرکز مراقبت از پوست
  • سالن های ماساژ
  • رستوران
  • اینترنت رایگان
  • کافه تریا
  • آرایشگاه
  • خدمات نگهداری نوزادان و کودکان
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3841

به "هتل سوکوسول بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سوکوسول بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید